Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ملکی افزود:با توجه به درخواست هنرمندان مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار به «جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی» و نظر به ویژگی‌های ذاتی و موضوعی تصویرگری جلد و زمان‌بر بودن طراحی آن، زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

قبلاً زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، ۲۰ خردادماه ۱۴۰۰ تعیین‌شده بود که این زمان تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی است که با همراهی و همکاری انجمن تصویرگران کتاب، انجمن طراحان گرافیک و بسیج هنرمندان تهران بزرگ، همچنین جمعی از اساتید و کارشناسان محتوایی و هنری کتاب‌های درسی برگزار می‌شود.

ارتقای جایگاه تصویرگری آموزشی، تربیتی و نقش مؤثر آن در نظام تعلیم و تربیت؛ تحول و ارتقای فرهنگی، هنری و محتوایی جلد کتاب‌های درسی؛ شناسایی تصویرگران خلاق، توانمند و متعهد و مشارکت حداکثری آنان در حوزه کتاب درسی؛ جلب نظر هنرمندان و تصویرگران به مسائل آموزشی و تربیتی در کتاب درسی؛ بروز رسانی تصاویر با رویکرد خلاقانه؛ ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

طبق برنامه قبلی قرار بود انتخاب و داوری آثار و افتتاح نمایشگاه مجازی تیرماه و  برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز مردادماه ۱۴۰۰ باشد.

برچسب‌ها گرافیست هنرهای تجسمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کتاب درسی آموزش برخط وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرافیست هنرهای تجسمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گرافیست هنرهای تجسمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کتاب درسی آموزش برخط وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور جلد کتاب های درسی تصویرگری جلد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟

برخی رسانه‌ها مدعی توهین به بنیانگذار رهبر انقلاب اسلامی در کتاب درسی سیستم آموزشی در هندوستان شدند.

به گزارش فارس، طی روز‌های گذشته برخی کانال‌های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

tags # هند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی