Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – اسماعیل گودرزی معاون حقوقی جدید باشگاه تراکتور درباره انتصابش در باشگاه تراکتور اظهار داشت: من در بدو انتقال مالکیت باشگاه به زنوزی به مدت یک سال وکیل باشگاه بودم. پس از آن هم چندین سال است که وکیل شخصی زنوزی هستم و پس از کناره‌گیری از باشگاه هم طی این سال‌ها از پرونده‌ها و شرایط باشگاه اطلاع دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد پرونده‌های پُرتعداد باشگاه تراکتور در محاکم داخلی و بین‌المللی تصریح کرد: متأسفانه در جدیدترین موضوع، باشگاه در پرونده منصوریان محکوم شده است و فکر می‌کنم ۱۰ روز برای پرداخت مطالبات فرصت داریم. در حال حاضر مشغول رایزنی با منصوریان هستیم، اما به نظرم رأی فدراسیون در این پرونده صحیح نبود، چون زمانی که بازیکن یا مربی در طول فصل با باشگاه دیگری قرارداد می‌بندد، باید مطالباتش تا زمان عقد قرارداد جدید محاسبه شود، ولی کمیته وضعیت و کمیته استیناف تمام مبلغ قرارداد منصوریان را تا پایان فصل محاسبه کرده‌اند.

معاون حقوقی جدید باشگاه تراکتور در مورد محکومیت این باشگاه در پرونده «آنتونی استوکس» و «لی هری اروین» نیز توضیح داد: من در زمان عقد قرارداد با استوکس و اروین در باشگاه بودم و خیلی قراردادهای سفت و محکمی با آنها بسته شد، اما نمی‌دانم چطور باشگاه در این پرونده‌ها شکست خورده است! شرط جدید من برای حضور در باشگاه هم همین بود که در قراردادهای جدید باید نظر معاونت حقوقی نیز لحاظ شود.

گودرزی گفت: در زمان صدور رأی استوکس و اروین من در باشگاه فعالیتی نداشتم، ولی در زمان عقد قرارداد، تعهدات زیادی از این بازیکنان گرفته بودیم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است. متأسفانه باشگاه در CAS هم شکسته خورده است و دیگر راهی نیست. البته خیلی‌ها الآن نسبت به پرونده‌های باشگاه‌ تراکتور ناامید شده‌اند، چون تقریباً این باشگاه در تمام پرونده‌ها شکست خورده است. من هم هنوز به باشگاه نرفته‌ام و باید فردا به باشگاه بروم و تمام پرونده‌ها را دوباره بررسی کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور علیرضا منصوریان باشگاه تراکتور پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی

شهردار منطقه ۸ تهران از جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری در پرونده‌‌ حقوقی منطقه به ارزش ۷۷ میلیارد تومان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌  فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با بیان اینکه با پیگیری اداره حقوقی منطقه در پرونده ملکی که در مرحله بدوی با حکم دادگاه در سال 1398 محکوم به پرداخت بهای تصرف گذر به متراژ 516/79 مترمربع در خیابان شهید حسن‌تکه در ناحیه 3 منطقه شده بود، اظهار کرد: دادنامه صادره در مرحله تجدیدنظر نقض ‌و از تضییع حقوق بیت‌المال و هدررفت بیش از 77 میلیاردتومان از بودجه شهرداری پیشگیری شد.

وی افزود: مالک ملک مذکور  با این ادعا که مساحت باقیمانده به میزان 516/79 مترمربع به صورت گذر در تصرف شهرداری بوده و باید مابه‌‌عوض آن توسط شهرداری به وی پرداخت شود، اقدام به اقامه دعوی کرده بود.

شهردار منطقه 8 تصریح کرد: در این راستا اداره حقوقی منطقه با همکاری حوزه‌های تخصصی دیگر همچون املاک و شهرسازی، اقدام به اثبات این مطلب کرد که گذر مذکور حاصل تقسیم خودسرانه و بی‌ضابطه ملک توسط مالک اولیه در دهه 50 و برای سهولت فروش بوده و مطابق ماده 101 قانون شهرداری‌ها، گذر ناشی از آن به رایگان متعلق به شهرداری است.

همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو

به گفته تنهایی شهردار منطقه 8 شهر تهران، مدیریت شهری منطقه موفق به نقض رأی محکومیت در مرحله تجدیدنظر شده و دادگاه تجدیدنظر استان تهران حکم به بی‌حقی خواهان صادر و شهرداری در این دادگاه از تضییع حقوق خود جلوگیری کرد.

این اقدام مدیریت شهری منطقه، تلاش برای احقاق حقوق بیت‌المال و بازگشت 77 میلیارد تومان سرمایه به شهرداری را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست مرز‌ها در مناطق چهارگانه محیط‌زیست
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد