Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:09:59 GMT

آلبوم دفتر دل منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۰۸۱۴

آلبوم دفتر دل منتشر شد

آلبوم ارکسترال "دفتر دل" با صدای امیرحسین طائی در بخش موسیقی (ملی _ایرانی) منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ این اثر دومین آلبوم رسمی این هنرمند جوان است که در سبک موسیقی ملی و ارکسترال فعالیت می‌کند.

این آلبوم شامل 9 قطعه به نام‌های دل عاشق، دفتر دل، پیوند، شانه‌ی باد، بداهه نوازی ویولن، چهارمضراب ویولن، شبگرد، ایران و  یار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت تدبیر و امید بیشتر از هر دولتی به موسیقی ضربه زد

طائی درباره دومین آلبوم رسمی خود گفت: پس از انتشار آلبوم «ره رویا» که هدف اصلی آن زنده کردن بخش مغفول مانده‌ موسیقی ایرانی و تطبیق آن با هارمونی و ارکستراسیون مدرن بود، این مجموعه با نام «دفترِ دل» را تولید و در آن سعی کردم علاوه بر پیشبرد اهداف گذشته یعنی استفاده از هارمونی و ارکستراسیون مدرن، در تنظیم قطعات نیز از فضای تصویری و روایی بیشتری استفاده کنم، همچنین با سایر عوامل این مجموعه تلاش کردیم تا از نهایت ظرفیت موسیقی کلاسیک و جهانی برای بیان موسیقی ملی و اصیل ایرانی استفاده شود.

طائی در ادامه افزود: در سرایش و انتخاب ترانه‌ها هم در عین حفظ اصالت قدیم از زبان روز و کلام ساده استفاده شده است.

امیرحسین طائی آهنگساز و تنظیم کننده این آلبوم است و محسن ملاقدیمی به عنوان ترانه سرا و آهنگساز و آرمین تاجبخش به‌عنوان تنظیم کننده وی را همراهی کرده‌اند.

روشنک نوشی و آرمین قیطاسی (فلوت)، حسام صدفی نژاد (ابوا)، فرامرز نیوپور (کلارینت)، امید تاج دوست (باس)، فرهاد قاسمی(تنور)، شرینا رازانی (آلتو و سوپرانو)، امیرحسین طائی،کوشا صرافی گهر و مهدی جوانبخت (ویولن)، امیرحسین طائی، حمید یاسری و پیمان ابوالحسنی (ویولا)، کوشا صرافی گهر و مسعود فیروزی نژاد شیرازی (ویولنسل)، امیرحسین طائی (پیانو و تکنواز ویولن)، علی نراقیان (سازهای کوبه‌ای) نوازندگان این آلبوم می‌باشند و همچنین مهدی وجدانی به‌عنوان مشاور هنری در این آلبوم حضور دارد.

«دفتر دل» دوشنبه 10 خردادماه با حمایت موسسه «آوای گل آهنگ» از سایت‌های داخلی و بین‌المللی منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی امیرحسین طائی دفتر دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل امیرحسین زارع چیست؟

امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، به دلیل عفونت چشم، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را طی روز‌های گذشته دنبال کند.

بازگشت کامل زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری است و او در حال حاضر تحت درمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • مشکل امیرحسین زارع چیست؟
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)