Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@17:27:07 GMT

استراماچونی از استقلال پول بلیت می‌گیرد!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۰۸۴۵

استراماچونی از استقلال پول بلیت می‌گیرد!

اگرچه آندره‌آ استراماچونی پس از ترک ایران بارها در مصاحبه‌های خود مدعی شد خاطرات بسیار خوشی از هواداران استقلال برایش به یادگار مانده ولی این مسئله هیچ تأثیری در شکل و فرم شکایت او از طرف ایرانی نداشته است (دقیقاً مانند داستانی که در مورد وینفرد شفر هم رخ داد) مرد ایتالیایی به هواداران استقلال علاقه‌مند است ولی در عین حال، پول را هم دوست دارد و ناگفته پیداست که مبالغ صرف شده در قرارداد خود را در اولویت قرار می‌دهد به همین خاطر مدت‌هاست با استفاده از یک تیم حقوقی مجرب دنبال فراهم کردن شرایط برای دریافت تمام مطالبات ذکر شده در قرارداد دو ساله خود با استقلال همراه با خسارت و دیرکرد آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته حالا به نظر می‌رسد موارد دیگری نیز در داخل شکوائیه استرا علیه استقلال به چشم می‌خورد و باید دید از آن بابت هم چیزی دست سرمربی اسبق آبی‌پوشان را می‌گیرد یا خیر؟

یکی از نکات عجیبی که در شکایت استرا علیه استقلال ذکر شده، چند قطعه بلیت هواپیما برای پرواز از میلان به تهران است. بلیت‌های بیزینس کلاس برای این مربی و دستیارانش که ظاهراً دی ماه سال ۹۸ توسط خود استراماچونی تهیه شده بود ولی چون مذاکرات به سرانجام نرسید، آنها را پس داد و بابت عودت دادن بلیت‌ها مبلغی را تحت عنوان خسارت پرداخت کرد که حالا مدعی است باشگاه استقلال باید جریمه مورد نظر را نیز بپردازد. از قرار معلوم تمام موارد اینچنینی، با توصیه تیم وکلای استرا سند و در اختیار دادگاه قرار داده شده است. البته این ادعایی است که طرف ایتالیایی مطرح کرده و قرار نیست حتماً مورد پذیرش قضات پرونده هم قرار بگیرد. آنها می‌توانند چنین خواسته‌ای را رد کنند و بابت بلیت هواپیما استقلال را مقصر ندانند.

در اینکه باشگاه استقلال بابت شکل قرارداد با استراماچونی، نحوه پرداخت دستمزد و شکل برخورد با او اصلاً حرفه‌ای عمل نکرد، کوچک‌ترین تردیدی وجود ندارد و این انتقاد بسیار بزرگی است که به مدیران وقت باشگاه وارد می‌شود ولی مربی مورد نظر نیز در فوتبال اروپا عنوان شخصی شناخته می‌شود که همواره چند وکیل بسیار کارکشته کنار خود دارد و بلافاصله پس از اینکه با تیمش به مشکل برمی‌خورد، از طریق آنها وارد عمل شده و غرامت می‌گیرد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد

بانک مرکزی شرایط دریافت ارز حجاج را اعلام و تأکید کرد: دریافت ارز حج محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بانک مرکزی در پاسخ به پیگیری تسنیم درباره شرایط دریافت ارز حجاج و اینکه آیا دریافت این ارز مغایرتی با دریافت ارز مسافرتی دارد یا خیر؟ اعلام کرد: با توجه به شروع سفرهای زائراج ‎حج سال 1403 و ضرورت تامین ‎ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به‌‌صورت اسکناس) به مبلغ 500 (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس ‎مرکز_مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد. 

پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. 

فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com