Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ریاض حداد، سفیر سوریه در مسکو می‌گوید آمریکا و اتحادیه اروپا به تحمیل فشار‌های خود بر ملت سوریه و تحریم این کشور حتی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ادامه می‌دهند.

ریاض حداد روز سه شنبه در نشست خبری آنلاین اعلام کرد این همان کشوری است که قبلاً علیه سوریه جنگ اقتصادی راه انداخت، این آمریکاست که مجازات‌های غیرقانونی یکجانبه‌ای را علیه کشور ما اعمال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام آن‌ها با تحریم‌های مشابه اروپا همراه بود که بر اقتصاد سوریه و هر شهروندی تأثیر گذاشت.

این مقام سوری خاطرنشان کرد انتظار می‌رود با وجود انتخابات اخیر ریاست جمهوری سوریه تحریم‌ها ادامه یابد.

حداد افزود: بنابراین عجیب نخواهد بود که پس از انتخابات و پس از پیروزی قانع کننده رئیس جمهور ما، این کشور‌ها به تحریم‌ها و فشار‌های خود علیه مردم سوریه ادامه دهند.

در اواخر ماه می، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه با کسب ۹۵.۱ درصد آرا در دومین انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شد. چندین کشور غربی از جمله آمریکا اعلام کردند که مشروعیت این انتخابات را به رسمیت نمی‌شناسند.

آمریکا و غرب که رویای نابودی دولت قانونی دمشق را با تحریک جنگ داخلی در این کشور و تحمیل خسارات مالی و انسانی بی‌شمار بر ملت سوریه دنبال می‌کردند، برای التیام ناکامی خود هر از چند گاهی به بهانه‌های واهی به حربه تحریم متوسل می‌شوند. تحریم‌هایی که اولین زیان‌دیدگان آن مردم عادی سوریه هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات سوریه تحریم های آمریکا دولت دمشق تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی

 محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اندی عمران سلیمان وزیر کشاورزی اندونزی ملاقات کرد.

در این ملاقات وزیر کشاورزی اندونزی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و آثار نامطلوب آن بر محصولات کشاورزی، خواستار استفاده از دانش متخصصان ایرانی در زمینه مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت‌های فناوری کشورمان به خصوص فناوری نانو در صنایع کشاورزی شد.

بروجردی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این زمینه، امضای سند یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی و برگزاری نشست سوم کمیته راهبری کشاورزی مشترک دو کشور را گام مهمی جهت تقویت مناسبات دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین مقرر شد وزرات کشاورزی اندونزی در آینده نزدیک میزبان هیات کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال