Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@12:45:48 GMT

سارق دورهمی‌ های فامیلی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۰۹۶۱

سارق دورهمی‌ های فامیلی دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی در این باره اظهار کرد: خانمی با مراجبه به پلیس اظهار کرد که بیست و یکم آبان سال گذشته برای تولد فرزندش در منزل خود یک مهمانی تدارک می بیند. حوالی ساعت ٢١ پس از اتمام مهمانی و خروج مهمانان از منزل، متوجه می شوند که سارق یا سارقانی وجه نقد، ارز و مقادیری طلا جمعاً به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان را سرقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کلیه مهمانان تحت تحقیقات پلیسی قرار گرفتند، گفت: طی بررسی های میدانی و مشخص شد سرقت های مشابه دیگری نیز از دوستان و اقوام مشترک افراد حاضر در مهمانی صورت گرفته است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی اظهار کرد: با توجه به حساسیت و سریالی بودن سرقت ها، تحقیقات پلیسی به صورت دقیق و منسجم ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان به یکی از مهمانان به نام «کیارش» مشوک شدند. در نهایت پس از جمع بندی سرنخ های پلیسی مشخص شد پس از تاریخ سرقت از منزل شاکی، مبلغ چشمگیری از یکی از طلا فروشی های سطح شهر تهران به حساب وی واریز شده است.

وی ادامه داد: مدیر طلافروشی به این پایگاه احضار شد و در خصوص مبالغ واریزی به حساب فرد گفت که مقداری طلا به صورت بدون فاکتور از متهم خریده است.

وی ادامه داد: پس از تلاش کارآگاهان در نهایت متهم به هشت فقره سرقت دیگر به همین شیوه از سایر اقوام اعتراف کرد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: سارق و مالخر پس از تحقیقات تکمیلی به دادسرا معرفی شدند که با توجه به نسبت فامیلی بین سارق و مالباخته ها متهمان پس اخذ رضایت از کلیه شاکیان متهمان با صدور قرار تامین آزاد شدند.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت کیارش سارق مالخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو زورگیر خبر داد که در خیابان فرشته و محله الهیه تهران تردد می‌کردند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در همین راستا گشت‌های هدفمند پلیس آغاز شد و مدتی بعد تیم گشتی، سارقان موتورسیکلت‌سوار را حین سرقت مشاهده کرده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. ۲ سارق نیز به محض مشاهده پلیس پا به فرار گذاشته و عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و ماموران آغاز شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه سارقان بدون توجه به فرمان ایست پلیس همچنان به فرار خود ادامه دادند، گفـت: در ادامه ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند، اما سارقان همچنان بدون توجه به پلیس به فرار خود ادامه دادند، تا اینکه ماموران اقدام به شلیک به لاستیک موتورسیکلت کرده و هر دو سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ضرونی با اشاره به انجام بازرسی از دو سارق دستگیرشده گفت: ماموران در بررسی اولیه از متهمان ۳ دستگاه گوشی آیفون سرقتی و یک قبضه قمه را کشف و ضبط کردند. همچنین متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت اشیای قیمتی خصوصا تلفن همراه در محدوده فرشته و الهیه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تحقیقات در این خصوص برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد. تاکنون ۴ شاکی به مقر انتظامی مراجعه و ۲ سارق را شناسایی کرده‌اند.

به گفته سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و با دستور مقام قضایی برای ادامه روند تحقیقات و رسیدگی به جرم به پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند.

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد