Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه فوتبال انگلیس نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن جوان فصل 21-2020 لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی لیگ برتر، با پایان رسیدن مسابقات فصل 21-2020 لیگ برتر، نام هشت بازیکن جوان که عملکرد درخشانی در فصل 21-2020 لیگ برتر داشتند، به عنوان نامزدهای جایزه بهترین بازیکن جوان فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی نامزدهای بهترین بازیکن جوان فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

دومینیک کالورت لوین (اورتون)

33 بازی، 16 پیروزی، 6 تساوی، 11 شکست، 16 گل

دومینیک کالورت لوین، ششمین گلزن برتر فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس است. کالورت لوین خط حمله اورتون را با قدرت و تمام کنندگی دقیق خود هدایت کرد. پیش از این که اورتون فصل را در رده دهم به پایان برساند، او برای کسب سهمیه اروپایی کمک زیادی به اورتون کمک کرد.

روبن دیاز (منچسترسیتی)

32 بازی، 23 پیروزی، 5 تساوی، 4 شکست، 1 گل، 15 کلین شیت

روبن دیاز از زمان پیوستنش به تیم قهرمان یعنی منچسترسیتی در ماه سپتامبر، در خط دفاعی این تیم یک صخره بود.مدافع میانی در راه کسب قهرمانی لیگ برتر، در بهترین خط دفاعی لیگ نقشی مهم و اساسی را ایفا کرد.

فیل فودن (منچسترسیتی)

28 بازی، 19 پیروزی، 3 تساوی، 6 شکست، 9 گل، 5 پاس گل

فودن با تاثیر مستقیم روی 14 گل در 17 بازی فیکس و 11 بازی به عنوان یار تعویضی، نقشی اساسی در سومین جام لیگ برتر خود و منچسترسیتی در چهار فصل اخیر داشت.

ایلان مسلیر (لیدزیونایتد)

35 بازی، 16 پیروزی، 5 تساوی، 14 شکست، 11 کلین شیت، 140 سیو

دروازه بان فرانسوی در اولین فصل خود در لیگ برتر، تاثیر گذار ظاهر شد. فقط سه دروازه بان بیش از او در لیگ برتر سیو داشتند و مسلیر در جایگاه نهم لیدزیونایتد در جدول لیگ برتر نقشی ثابت و اساسی داشت.

میسون مانت (چلسی)

36 بازی، 17 پیروزی، 10 تساوی، 9 شکست، 6 گل، 5 پاس گل

فقط یک بازیکن جوان تر (دوایت مک نیل)، همانند هافبک 22 ساله در فصل 21-2020 لیگ برتر 36 بازی انجام داد. او قلب تپنده چلسی در مسیر رسیدن به چهار تیم اصلی بود و روی 11 گل تاثیر داشت.

مارکوس رشفورد (منچستریونایتد)

37 بازی، 20 پیروزی، 11 تساوی، 6 شکست، 11 گل، 9 پاس گل

رشفورد با ثبت بیشترین مشارکت در گل در بین تمام نامزدهای بهترین بازیکن جوان فصل، در فصل 21-2020 به جز یک بازی، در تمام بازی های منچستریونایتدی که فصل را در جایگاه دوم به پایان رساند، به میدان رفت.

دکلان رایس (وست هم)

32 بازی، 16 پیروزی، 8 تساوی، 8 شکست، 2 گل، 1 پاس گل

رایس در کنار توماس سوچک در مرکز خط هافبک وست هم نقشی اساسی داشت. او برای وست هم که فصل را در رده ششم به پایان رساند و به اروپا راه یافت، 59 تکل صحیح داشت و 88% پاس های او صحیح بودند.

بوکایو ساکا (آرسنال)

32 بازی، 15 پیروزی، 6 تساوی، 11 شکست، 5 گل، 3 پاس گل

وینگ بک و هافبک هجومی آرسنال در 19 سالگی و در شرایطی که جوان ترین نامزد است، در این فصل پنج گل زد و سه پاس گل ثبت کرد.

همچنین بخوانید:

نامزدهای بهترین بازیکن فصل 21-2020 لیگ برتر

نامزدهای بهترین سرمربی فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس اعلام شد

 

 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد آغاز تلاش ها برای رسیدن به صندلی مدیریت استقلال از لباس جدید تیم ملی رونمایی شد کاهش مشتریان سردار آزمون به 4 تیم آنتونیو کونته از گزینه های هدایت رئال مادرید نیست رسمی؛ اریک گارسیا به بارسلونا پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکن جوان فصل 21 2020 لیگ برتر فصل 21 2020 لیگ برتر انگلیس نامزدهای بهترین بازیکن پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده تا پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران، جشن قهرمانی گرفت.    عصر امروز دوشنبه و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.    نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر در مقایسه با حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۳۲ به ۲۴ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.    صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.    صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!