Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی برای انتخاب مشاور ایتالیایی خود یعنی گابریله پین، با فابیو کاناوارو مشورت کرده و کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا کیفیت فنی پین را تأیید کرد.

امروز فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری به صورت رسمی از مشاور ایتالیایی خود رونمایی کرد. سرمربی آبی پوشان در استوری امروز خود با انتشار عکسی از گابریله پین مربی ایتالیایی و دستیار چزاره پراندلی در تیم های مختلف از جمله تیم ملی ایتالیا و تیم های فیورنتینا، پارما و… قرار است به زودی عازم ایران شود و به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود و در فصل بعد نیز به عنوان مربی به کادرفنی آبی پوشان اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریله پین که رزومه خوبی در فوتبال اروپا دارد، به عنوان دستیار پراندلی در تیم ملی ایتالیا عنوان نائب قهرمانی یورو ۲۰۱۲ و سومی جام کنفدراسیون ها در سال ۲۰۱۳ را به دست آورده و در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز روی نیمکت لاجوردی پوشان حضور داشت. نکته جالب و مهم این است که او با تأیید مرد سال فوتبال جهان در سال ۲۰۰۶ به استقلال پیوسته است.

پس از اینکه فرهاد برای انتخاب یک مشاور خوب و رزومه دار با گابریله پین آشنا شده بود، سرمربی آبی پوشان درخصوص سطح فنی او و حضورش در ایران با فابیو کاناوارو مشورت کرده است. سرمربی آبی پوشان که از دوستی قدیمی ای با کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا برخوردار است، در رابطه با انتخاب پین، از کاناوارو تأیید نهایی گرفته و او گابریله پین را از لحاظ سطح کیفی و فنی، مورد تأیید قرار داده است.

پس از اینکه مجیدی بابت انتخاب پین از سوی کاناوارو به جمع بندی نهایی رسید، مذاکرات با او را آغاز کرد و پس از توافق شخصی، پین را به عنوان مشاور خود برگزید. دستیار سابق چزاره پراندلی حتی مسابقات استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را زیر نظر داشت و در این خصوص شناخت کافی از ترکیب و سیستم آبی پوشان دارد.

خبر دیگر درخصوص مشاور ایتالیایی مجیدی این است در حالیکه گابریله پین پیگیر تزریق واکسن کرونا بود تا راهی ایران شود، به ویروس کوید-۱۹ مبتلا شد و به همین دلیل از سفر به ایران بازماند. مطابق قوانین مربوط به اپیدمی ویروس کرونا در کشور ایتالیا، هر فرد مبتلا باید یک دوره ۲۱ روزه قرنطینه را پشت سر بگذارد و به این جهت سفر این مربی ایتالیایی به ایران دچار تأخیر شد و روز یکشنبه با پایان قرنطینه، او عازم ایران می شود تا به کادرفنی استقلال اضافه شود.

گابریله پین که همواره به عنوان دستیار چزاره پراندلی در تیم های مختلف حضور داشته، تا همین چند ماه پیش به همراه این مربی کهنه کار در تیم فیورنتینا حضور داشت ولی به دلایل شخصی پراندلی از جمله مشکلات افسردگی، از این تیم جدا شد و حالا مشاور مجیدی پس از چند ماه حضور در سری آ ایتالیا، عازم ایران می شود تا به کادرفنی استقلال اضافه شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال استقلال استقلال تهران باشگاه استقلال فرهاد مجیدی گابریل پین تیم ملی ایتالیا آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

 فرهاد مجیدی که چندی پیش از اتحاد کلباء امارات جدا شد، این روز‌ها در دبی حضور دارد و شایعات زیادی در خصوص تیم آینده او به گوش می‌رسد. سرمربی سابق استقلال علی‌رغم چند پیشنهاد داخلی فعلا تمایلی نسبت به بازگشت به فوتبال ایران نشان نداده و احتمالا می‌خواهد به کارش در امارات ادامه دهد.

مجیدی دیشب (پنجشنبه) تصویری همراه با فرزند خود امیربردیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

منبع: خبرآنلاین

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم