Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه بگویم نمی‌گذارند ما کار کنیم، چنین حرفی را به مردم نخواهم زد؛ من اگر بگویم نمی‌گذارند کار کنم، باید بگویم در چه زمینه‌ای و چه کسی نمی‌گذارد کار کنیم.

به گزارش برنا، عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات  ریاست جمهوری، روز سه‌شنبه در گفت و گویی، گفت: الان سه دهک پایین جامعه ما افرادی هستند که از نظر اقتصادی بسیار تحت فشار هستند و من به طور ویژه توجهم به این سه دهک پایین جامعه خواهد بود و برای اینکه بتوانیم منابع یارانه‌ای را هدفمند و بازتوزیع کنیم، حتماً باید به طبقات پایین و سه دهک پایین برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: من قصد نداشتم عدد بدهم چون معتقدم این نوع عدددادن‌ها یک نوع رقابت برای اینکه ما چقدر پول می‌دهیم برای از مردم رای اعتماد بگیریم ایجاد می‌کند.

همتی ادامه داد: نظر من از ابتدا هم همین بود که حداقل هر خانوار در این سه دهک پایین باید یک میلیون تومان به آنها پرداخت شود اما با این حال باز هم من روی موضوع خیلی تاکید نمی‌کنم برای اینکه نمی‌خواهم وارد رقابت اعلام عدد شوم.

وی با مهم توصیف کردن منابع کشور و تامین منابع گفت: من برنامه وسیعی دارم که بازتوزیع و هدفمندسازی کنیم برای اینکه هیچ‌کس نباید شب گرسنه سر بر بالین بگذارد.

همتی اظهار کرد: اعلام کرده‌ام شعار دولت من تعامل از خانه تا جهان است و مفهوم آن این است که می‌خواهم مسائل را با تعامل حل کنم.

وی ادامه داد: ما اکنون در خانواده‌هایمان بچه‌های دهه هفتادی و هشتادی، کسانی هستند که حتی از نظر فکر، روش، گفتار، آداب زندگیشان با والدینشان تفاوت‌های بسیار زیادی دارند و ما می‌گوییم باید بتوانیم با اینها تعامل ایجاد کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در داخل جامعه هم همینطور است ما در میان گروه‌های مختلف این تکلیف را داریم که این تعامل را به وجود بیاوریم. بنابراین اگر من به عنوان رییس‌جمهوری بیایم و تعارض‌های ایجاد کنند که مرتب بخواهم وارد حاشیه شوم، قطعا این را به نفع کشور نمی‌دانم.

همتی عنوان کرد: معتقد هستم که می‌توانیم بسیاری از مسائل کشور را با تعامل با گروه‌های مختلف و نهادها حل کنیم اما اگر قرار باشد علیرغم تاکیدات من مرتب بخواهند حاشیه ایجاد کنند و کاری کنند که ما به عنوان دولت از وظیفه اصلی‌مان دور شویم حتماً با مردم در میان می‌گذارم.

وی تصریح کرد: به نظر من مردم برای این کار بهترین قاضی هستند و می‌توانند بهترین قضاوت را داشته باشند. من امیدوارم به این مراحل نرسیم که مجبور شویم با مردم صحبت کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه بگویم نمی‌گذارند ما کار کنیم، چنین حرفی را به مردم نخواهم زد؛ من اگر بگویم نمی‌گذارند کار کنم، باید بگویم در چه زمینه‌ای و چه کسی نمی‌گذارد کار کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه انتخابات ریاست جمهوری رقابت پول دولت جهان ریاست جمهوری انتخابات انتخابات عبدالناصر همتی انتخابات 1400 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سه دهک پایین کار کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد

محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت‌های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد:‌ای دنیا حرمت دانشگاه‌های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه‌ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه‌ها نمی‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می‌دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می‌کنند.‌ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید.‌ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه‌ها نیرو‌های امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی‌های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد:‌ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشور‌های سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می‌کنند. ما از وجدان بیدار جامعه جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشور‌های عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می‌کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می‌ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد:‌ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی.‌ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد