Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@15:27:22 GMT

احتمال عبور مصرف برق از خطوط قرمز

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۱۳۵۸

احتمال عبور مصرف برق از خطوط قرمز

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، به گفته مهندس غلامعلی رخشانی مهر، با توجه به نقشه های هواشناسی ، دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر نقاط کشور روبه افزایش است و این موضوع  باعث افزایش شدید مصرف برق خواهد شد.

رخشانی مهر با پیش بینی رشد 20 درصدی مصرف برق نسبت به هفته گذشته ،گفت: از  همه ظرفیت ها به منظور جلوگیری از بروز خاموشی استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  بازرسی از ادارات  پرمصرف آغاز شده و این اقدام فردا نیز با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت و در همین راستا برق اداراتی که مصرف خود را به 50 درصد کاهش ندهند، قطع خواهد شد.

رخشانی مهر همچنین با اشاره به نقش مشترکان صنعتی و کشاورزی در کنترل مصرف برق، از آنان خواست ،  فردا (چهارشنبه) همکاری های خود با صنعت برق را  در ساعت های اوج بار  (12 تا 18)  بیشتر نمایند.

دبیر ستاد راهبری اوج بار همچنین از مشترکان خانگی نیز خواست تا مصرف خود را تا حد امکان  کاهش دهند و از بروز خاموشی های احتمالی جلوگیری نمایند.

پربیننده ترین صدور مجوز برای استخراج رمزارز ادامه خواهد داشت صعود قیمت نفت با بهبود چشم‌ انداز تقاضا / بازار چشم‌ انتظار مذاکرات اوپک پلاس در هفته جاری می توانیم روزی ۶.۵ میلیون بشکه نفت تولید کنیم وسایلی که در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کند بحران سوخت به هند رسید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مصرف برق انتخابات ۱۴۰۰ مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، شهردار سبزوار روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک سبزوار گفت: مطالعات طرح ساماندهی ورودی این شهر با هدف زیباسازی، کاهش سوانح رانندگی و استفاده از ظرفیت عبور زائران امام رضا (ع) انجام می شود.

میثم حسین‌آبادی افزود: کمربندی جنوبی سبزوار در حوزه وظایف اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای است، اما شهرداری سبزوار برای ساماندهی ورودی شهر به این طرح مهم در خارج از چهارچوب وظایف ذاتی خود ورود کرده است. 

حسین آبادی گفت: ساماندهی وضعیت آشفته ورودی شهر، کاهش تصادفات رانندگی، استفاده از ظرفیت عبور سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر از سبزوار و رونق اقتصاد گردشگری از مهمترین چشم‌اندازهای این طرح است. 

دیگر خبرها

  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • هشدار! به خط قرمز نزدیک می‌شوید
  • پسورد و حقایق جالب آن
  • هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • امام صادق(ع) و عبور از دوگانه‌های باطل
  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • تصاویر هوایی از جاده ای که از وسط سیل هولناک عربستان عبور می کند | ویدئو
  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد