Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@07:28:03 GMT

تیم ملی ایران | 64 گل بعد از صعود به جام جهانی 2018

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۱۳۸۱

بعد از صعود ایران به جام جهانی 2018، تیم ملی فوتبال کشورمان 64 گل در دیدارهای رسمی به ثمر رسانده است

در سال 1396 تیم ملی در خرداد ماه بعد از برد 2 بر صفر برابر ازبکستان که با 2 گل مهدی طارمی و سردار آزمون شکل گرفت، به جام جهانی صعود کرد.

به گزارش طرفداری، نکته جالب این که همین 2 نفر در نسل تازه هم بهترین گلزنان تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی در این دوره 36 بازی انجام داده و 64 گل به ثمر رسانده است. این 64 گل را 16 نفر به ثمر رسانده اند که در این بین 3 نفر برتر در زمینه گلزنی برای فوتبال ما 38 گل و 13 نفر دیگر روی هم 26 گل به ثمر رسانده اند.

این 16 گلزن عبارتند از:

سردارآزمون 15 گل مهدی طارمی 12 گل کریم انصاری فرد11 گل علیرضا جهانبخش 4 گل اشکان دژاگه و علی قلی زاده 3 گل محمدحسین کنعانی زادگان، کاوه رضایی، احمد نور اللهی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی ترابی 2 گل محمدرضا خانزاده، مهدی قائدی، میلاد محمدی، الهیار صیادمنش یک گل 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد آغاز تلاش ها برای رسیدن به صندلی مدیریت استقلال از لباس جدید تیم ملی رونمایی شد کاهش مشتریان سردار آزمون به 4 تیم آنتونیو کونته از گزینه های هدایت رئال مادرید نیست رسمی؛ اریک گارسیا به بارسلونا پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ثمر رسانده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!

شب پنج‌شنبه در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، سردار آزمون و آ اس رم به مصاف بایر لورکوزن رفتند، باشگاهی که مهاجم ایرانی آن قرضی برای رم بازی می‌کند.

رم بند خرید ۱۲.۵ میلیون یورویی سردار را دارد ولی بایر طبق ادعای کیکر بعید است به این مبلغ دست پیدا کند.

روز یکشنبه در تساوی ۲-۲ در ناپل، سردار آزمون برای اولین بار از هفته بیست و ششم سری آ در فوریه به ترکیب اصلی رمی‌ها بازگشت. این بازیکن ایرانی پس از آسیب دیدگی از ناحیه ران در پیروزی ۵-۰ مقابل ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی در ۲۱ مارس، برای دو دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل باشگاه اصلی خود از لورکوزن، به موقع به شرایط آرمانی برگشت.
آزمون تا پایان فصل و با بهترین فرم در دسترس است تا بتواند خود را به رم برای خرید قطعی‌اش متقاعد کند. رمی‌ها نیز اساسا دوست دارند ستاره ایرانی را حفظ کنند، اما نه به شرایط فعلی.

در واقع دانیله ده روسی، مربی رم، به سردار علاقه دارد و او را بازیکنی ارزشمند می‌داند. اخیرا آاس اسپانیا ادعا کرده بود که سردار گزینه خرید ۱۲.۵ میلیون یورویی دارد که تا پایان ژوئن قابل فعال شدن است، اما بعید به نظر می‌رسد که رم این کار را انجام دهند.

به عنوان پیش نیاز انتقال آزمون، رم باید ابتدا به لیگ قهرمانان اروپا برسد. اما تیم پایتخت هنوز از کسب رتبه پنجم لیگ مطمئن نیست. اما حتی اگر آنها به لیگ قهرمانان برسند نیز رم این بند را مستقیماً فعال نمی‌کند. به هر حال، آزمون که بعد از دوران سختش در لورکوزن راهی رم شد، اما به شکل قرضی، در این فصل با سه گل در ۲۰ بازی سری آ آنقدر خوب بازی نکرده است که رم را برای پرداخت ۱۲.۵ میلیون یورو متقاعد کند.
مدیران رم سعی خواهند کرد در بدترین شرایط و در صورت درخواست مربی برای حفظ سردار، مبلغ انتقال او را کاهش دهند. با علم به اینکه بایرلورکوزن دیگر برای حفظ این بازیکن ۲۹ ساله که قراردادش تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد، برنامه‌ای ندارد، ممکن است با کاهش رقم انتقال موافقت کنند.

انتظار می‌رود اولین بحث‌ها بعد از اتمام دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی انجام شود. از آنجایی که سایر طرف‌های علاقه‌مند مانند سویا، المپیک لیون یا باشگاه‌های کوچک‌تر سری آ، که قبلاً در زمستان حاضر به جذب سردار بودند، توان پرداخت بند خرید او را ندارند، رم احساس فشار نمی‌کند و خود را در موقعیتی خوب برای مذاکره می‌داند.

این شرایط البته ممکن است عوض شود، یه این ترتیب که سردار در دو بازی نیمه نهایی خودش را نشان دهد. او دیشب در شکست ۲-۰ رم نتوانست گلزنی کند ولی هنوز یک بازی برگشت باقی مانده است. آنچه مسلم است اینکه، در حال حاضر نه رم و نه لورکوزن سردار را نمی‌خواهند.

منبع: همشهری آنلاین

tags # سردار آزمون ، آ اس رم ، بایرن لورکوزن سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم