Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه جلدی «ایدئولوژی اصلاحات» به قلم حمیدرضا اسماعیلی بر آن است تا ایدئولوژی اصلاحات را در سه جلد مجزا، به روایت حلقه‌های کیان، ملکیان و آیین تحلیل بررسی کند.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، مرکز اسناد انقلاب اسلامی بسته ویژه انتخابات را با ۳۶ درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالعه این کتاب‌ها به شما در انتخاب فرد اصلح کمک می‌کند.

«روایت انتخاب دوازدهم»

«روایت انتخاب دوازدهم» از مهمترین کتاب‌هایی است که درباره رویداد انتخاباتی ریاست‌جمهوری دوازدهم به رشته تحریر درآمده است. این کتاب حاوی ناگفته‌هایی از انتخابات سال ۹۶ است. کتاب حاضر به قلم مهراد نجفی نگاشته شده و از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.

بخش اول به بررسی فضای حاکم بر کشور در دوران انتخابات دوزادهم، وضعیت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آن دوره می‌پردازد و بخش دوم چگونگی ورود نامزدها به عرصه ریاست‌جمهوری دوازدهم را مورد بررسی قرار می‌دهد. بخش سوم حاوی نکاتی پیرامون رفتارهای انتخاباتی مردم ایران در انتخابات است و بخش پایانی به مبحث تبلیغ، تخریب، اخلاق و تخلفات در انتخابات دوازدهم می‌پردازد. قیمت اصلی این کتاب ۵۰ هزار تومان است که با تخفیف ویژه می‌توانید این کتاب را با قیمت ۳۳ هزار تومان تهیه کنید.

مجموعه سه جلدی «ایدئولوژی اصلاحات»

این مجموعه به قلم حمیدرضا اسماعیلی بر آن است تا ایدئولوژی اصلاحات را در سه جلد مجزا، به روایت حلقه‌های کیان، ملکیان و آیین تحلیل بررسی کند. «ایدئولوژی اصلاحات – اصلاحات به روایت حلقه ملکیان» می‌کوشد با دسته‌بندی و بررسی افکار و نظرات ملکیان، به نقد و ارزیابی روند تحول و تطور فکری او از بنیادگرایی تا پروژه عقلانیت و معنویت بپردازد.

جلد دوم این مجموعه به بررسی و تحلیل ایدئولوژی سیاسی ماهنامه کیان اختصاص دارد و می‌کوشد تا به بازشناسی مطالب مطرح شده در این ماهنامه در طول ۹ سال دوران انتشار آن بپردازد؛ جلد سوم ایدئولوژی سیاسی، حسین بشیریه و سعید حجاریان را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد. مجموعه این سه جلد را می‌توانید با قیمت ۵۶ هزار تومان تهیه کنید.

زنجیره‌ای‌ها

این اثر تحقیق جامعی درباره جوسازی‌های سه روزنامه جامعه، توس و نشاط است. به تعبیر نویسنده «مسئله اصلی کتاب، کشف لایه‌های نظری پنهان در این سه روزنامـــــه است کــه با تمرکــز بر نظریه گفتمــــان صورت می‌گیرد.» «زنجیره‌ای‌ها» قصد دارد تا با تحلیل سیاسی روزنامه‌های جامعه، توس و نشاط، فضای سیاسی بازه زمانی ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ را بازنمایی کند. این اثر مشتمل بر دو بخش و هر بخش شامل دو فصل است. قیمت پشت جلد این کتاب ۳۶ هزار تومان است که شما می‌توانید آن را با پرداخت ۲۳ هزار تومان تهیه کنید.

هشت سال بحران‌آفرینی اصلاح‌طلبان

این کتاب بر آن است تا در چارچوبی علمی و پژوهشی به کالبدشکافی عملکرد حزب مشارکت در بازه زمانی سال‌های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۴ بپردازد. کتاب حاضر سه بخش دارد؛ بخش اول به تبیین چارچوب نظری براساس آرای امام خمینی (ره) می‌پردازد. بخش دوم شکل‌گیری، زمینه‌ها و اهداف تاسیس، اجزا و اعضای حزب مشارکت را بررسی می‌کند و بخش سوم به بررسی عملکرد حزب مشارکت از سال ۱۳۷۸ تا سال ۱۳۸۴ می‌پردازد. در این کتاب مطالب جنجالی دهه ۷۰ و ۸۰ بررسی می‌شود. قیمت اصلی این کتاب ۱۴۰ هزار تومان است که می‌توانید تا ۲۶ خرداد آن را با قیمت ۸۹ هزار تومان تهیه کنید.

علاقمندان می‌توانند هر یک از کتاب‌های موجود در این بسته را تا ۲۶ خردادماه با ۳۶ درصد تخفیف و ارسال رایگان از طریق صفحه منشورات سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی به آدرس IRDC.IR تهیه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین ریاست جمهوری دوازدهم انقلاب اسلامی زنجیره ای ها امام خمینی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حزب مشارکت سعید حجاریان هزار تومان تهیه کنید ایدئولوژی اصلاحات کتاب ها سه جلد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باز گرداندن بدمینتون زنجان به دوران اوج خود، یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی این هیأت در سال‌جاری به شمار می‌رود، افزود: بی‌تردید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور پررنگ‌تر بدمینتون زنجان در رویدادهای مختلف ملی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه بدمینتون یکی از رشته‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی برخوردار بوده و با همین پتانسیل قادر خواهیم بود امسال به یکی از رشته‌های ورزشی پرافتخار استان تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم در همه رویدادهای ملی و بین‌المللی حضور داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه اهتمام به رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو اولویت‌های این هیأت برای مسابقات داخلی و برون‌مرزی خواهد بود، ادامه داد: بی‌شک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حوزه بدمینتون داریم، قادر خواهیم بود میزبانی شایسته برای اردوهای تیم‌ملی و سایر رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشیم که این خود زمینه توسعه بدمینتون زنجان را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان در ادامه از برگزاری اردوی تیم‌ملی پسران زیر ۱۵ سال در فروردین‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این اردو را به عنوان اولین میزبانی بدمینتون زنجان از یک رویداد ملی به فال نیک گرفته و تلاش داریم با تداوم این روند، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود نزدیک کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های خود نیاز مبرم به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان داریم، تصریح کرد: حمایت از بدمینتون زنجان می‌توان منجر به حضور نمایندگان بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ دسته دو و دسته یک کشوری همانند سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6089586

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان