Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:28:42 GMT

بارگیری اموال ۷۰ سرقت در یک کامیون

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۲۰۶۳

بارگیری اموال ۷۰ سرقت در یک کامیون

به گزارش خبرنگار سرهنگ مهدی پورامینایی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی با بررسی هوشمندانه کامیونی که در حال بارگیری در یک کارگاه ضایعاتی بود ۷۰ فقره سرقت کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بر اساس گزارشات مردمی از دپوی مقدار زیادی اموال مسروقه در یک کارگاه ضایعاتی باخبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: این افراد  قصدجابجایی این اموال را  به مرکز کشور داشتند.

او تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضایی ضمن بازدید از این کارگاه و در بررسی‌های بعدی متوجه شدند حجم زیادی از اموال، اشیا و اجناسی که در این مکان در حال بارگیری در یک دستگاه کامیون هستند مسروقه و جهت انتقال به مرکز کشور بارگیری می شوند.

سرهنگ پور امینایی بیان کرد: در ادامه ماموران ضمن بازرسی از کامیون و محیط این کارگاه بیش از ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم سیم برق شبکه هوایی، ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۱۷ باطری مربوط به خودرو‌های سنگین، ۳۰ عدد باطری موتورسیکلت نو، تعداد زیادی پلاک خودرو‌های مسروقه، تعدادی دیگ و ظروف مسی و مقادیر قابل توجهی تابلو و علائم ترافیکی، کنتور آب، رگلاتور گاز، انواع چراغ روشنایی معابر، لوله‌های انتقال آب و برخی وسایل دیگر که مشخص شد همگی سرقتی هستند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگیری یک سارق و یک مالخر مرتبط با این کارگاه اظهار کرد: متهمان که قصد داشتند اموال مسروقه را به مرکز کشور انتقال دهند در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس به انجام ۷۰ فقره سرقت و خرید اموال مسروقه از سارقان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ پورامینایی با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه کامیونت از متهمان، گفت: کم توجهی شهروندان به حفظ اموال خود بارزترین دلیل بروز سرقت است و از مردم انتظار می‌رود با استفاده از تجهیزات مناسب مانند دزدگیر، سامانه ردیاب خودرویی، دوربین‌های مداربسته و حفاظ مناسب، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب و موارد اینچنینی را به پلیس منعکس کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتکاب سرقت متهمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کد خبر 6093616

دیگر خبرها

  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان