Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ برای حضور حداکثری مردم در انتخابات همه روزه "جشن حضور" را با جمعی از ورزشکاران، بازاریان،هنرمندان،فعالان فرهنگی ،رای اولی ها، کادر درمان و...... در مصلی نماز جمعه هشتگرد برگزار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ ما در طی زندگی روزمره دست به انتخاب های متعددی می زنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از انتخاب های کوچک مثل انتخاب لباس برای یک مهمانی و یا انتخاب غذا در رستوران گرفته تا انتخاب های بزرگ مثل انتخاب مدیر، نماینده مجلس و رئیس جمهور؛ برای این که در هر مسئله ای بتوانیم بهترین انتخاب را انجام بدهیم باید تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

این روزها در کوچه و خیابان، بازار، محله و فروشگاه وقتی به حرف و رفتار مردم توجه می کنیم همه از انتخاب و انتخابات می گویند.

انتخاب های منطقی، انتخاب هایی هستند که در گذر زمان مستحکم باقی می مانند و در تمام دورانِ حیاتشان شما را از منافع خود بهره مند می کنند.

هر انتخابی بسته به پیامدها و نتایجی که با خود به همراه می آورد، از درجه ای از اهمیت برخوردار است؛ که در این بین انتخابات ریاست جمهوری به شدت مهم است.

وجود انتخابات در هر جامعه ای شاید مهمترین و اساسی ترین فرصت مردم برای دستیابی به اهداف جمعی آنها تلقی گردد.

»برای آینده کشورم»،‌ «پایمال نشدن خون سردار سلیمانی و شهدا»، «وظیفه ملی و شرعی»، «پایداری نظام جمهوری اسلامی»، «پاسداری از ولایت فقیه»؛ این‌ها بخشی از دلایل مردم برای شرکت در انتخابات است.

شمارش معکوس برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری آغاز شده، انتخاباتی با داوطلبانی از طیف‌های مختلف که اهمیت مشارکت گسترده در آن بیش از ادوار گذشته است.

در این بین، همه تلاش می کنند مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند، حجت الاسلام و المسلمین روح اله مختاری امام جمعهشهرستان ساوجبلاغ برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همه روزه "جشن حضور" را با جمعی از ورزشکاران، بازاریان، هنرمندان، فعالان فرهنگی، رای اولی ها، کادر درمان و... در مصلی نماز جمعه هشتگرد برگزار می کند و سعی دارد در روزهای باقیمانده به انتخابات، تنور بزرگترین ماراتون سیاسی کشور را داغ کند.

در این برنامه که همه روزه بعد از ظهر در مصلی هشتگرد برگزار می شود امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در برنامه ای انقلابی ضمن دعوت از عموم مردم، آنها را به شرکت در انتخابات تشویق می کند.

طی این برنامه فرهنگی که با حضور مردم و اقشار مختلف جامعه برگزار می شود ضمن اینکه برنامه ای شاد و فرهنگی است امام جمعه این شهرستان در هر برنامه با مردم صحبت می کند و از اهمیت شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای مردم سخن می گوید.

رای اولی ها حضور گسترده ای در این برنامه  دارند، امام جمعه این شهرستان سعی می کند از اهمیت نقش جوانان در انتخابات صحبت می کند.

این اقدام امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ قابل تقدیر و تحسین است امید داریم در 28 خرداد ماه، خرمشهرها رقم بخورد و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خستگی را از تن مجاهدین در صحنه انقلاب به در کند.

 

انتهای پیام/

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. 2012 دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان ساوجبلاغ امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛خطیب  نمازجمعه  خرم‌آباد گفت:رژیم  غاصب  صهیونیستی عامل استعمار است  و با فروپاشی  آن  نظم  نوینی  در جهان  شکل  می گیرد. 

 حجت  الاسلام والمسلمین  شاهرخی  در خطبه های  نماز جمعه  در مصلی  الغدیر  خرم اباد با تأکید  بر اینکه  رژيم  اشغالگر قدس  با  کشتار وحشیانه  مردم  مظلوم  غزه ، حقوق  بشر و انسانیت  را زیر پا گذاشته  است، گفت: با خیزش  مردم آزادی خواه جهان و هدایت  حکیمانه رهبر معظم انقلاب  اسلامی این  دژ سست استعمار در حال فروپاشی  است ونظم   نوینی  در جهان  شکل  می  گیرد.

نماینده  ولی فقیه درلرستان با اشاره به برگزاری مرحله دوم  انتخابات  مجلس  شورای  اسلامی در ۲۱ اردیبهشت جاری  در حوزه انتخابیه  خرم آباد و چگنی  به صورت الکترونیک گفت: دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات به  عنوان  امانتدار، باید  از آرای  مردم  صیانت  کنند و با متخلفان نیز به شدت بر خورد شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: وظیفه منسوبان به ولی  فقیه در امر برگزاری انتخابات، فقط  گفتمان سازی برای  تبیین  چهار شاخصه  مورد تأکید رهبری  یعنی   رقابت،مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات  است.

امام جمعه خرم آبد با گرامیداشت سالروزشهادت  فیلسوف  متفکر استاد مرتضی  مطهری  و روز معلم، گفت: دستیابی به  قله  های دانش و پیشرفت و توسعه کشور در گرو تلاش و روشنگری معلمان و تربیت  نیروی  ا نسانی  خردمند، توانا ،شجاع و با بصیرت  است. 

نماینده  ولی فقیه  در لرستان  با اشاره به  روز جهانی  کار و کارگر گفت:تولید ثروت و توسعه  کشور باید از مسیر کار و تلاش صورت بگیرد و ویژه ‌خواری، رانت ‌خواری و ارتباطات  ناسالم  اقتصادی باید از جامعه  برچیده شود.

حجت  الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین بر توجه به  معشیت  و ارتقاء زندگی  کارگران ، پرداخت به موقع  حقوق  این  قشر و دقت  در واگذاری  شر کت هاو بنگاههای  اقتصادی  برای  جلو گیری  از تضییع  حقوق  کار گران  را خواستار شد. 

  لزوم همکاری و همراهی با استاندار جدید لرستان  برای سرعت  بخشیدن به  روندتوسعه لرستان، بزرگداشت نهم اردیبهشت  ماه روزملی  شوراهای  اسلامی به عنوان نماد اراده ی  مردم  درحاکمیت  و لزوم  توجه  به  تسهیل  در عبور و مرور وزیباسازی  مبلمان   شهری  و همچنین بزرگداشت  روز ورزش پهلوانی  و زورخانه ای  وتوجه  به  ویژگی  جوانمردی و اخلاق  مداری  در جامعه  از دیگر محورهای سخنان  خطیب نماز جمعه خرم  اباد بود.

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است