Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در منزل شهید سردار حجازی، حکم سرلشکری این شهید سرافراز را که به تصویب فرمانده معظم کل قوا رسیده است، تقدیم‌خانواده مکرم شهید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در منزل شهید سردار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حکم سرلشکری این شهید گرانقدر را که به تصویب حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) فرمانده معظم کل قوا رسیده است، تقدیم خانواده ارجمند وی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این‌حکم آمده است:

«خانواده محترم سردار سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حسین زاده حجازی

مفتخر شدن شهید بزرگوار به درجه سرلشکری که به پاس احراز شایستگی‌ها و در اجرای اوامر مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله امام‌خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در تاریخ ۱۴۰۰/۱/۲۸ تحقق یافت، موجب افتخار و مباهات است.
در این دیدار سرلشکر باقری با اشاره به نقش آفرینی‌ها و خدمات صادقانه و موثر شهید حجازی طی دوران مختلف در لباس پاسداری، اظهار داشت: شهید حجازی در مسئولیت‌های مختلفی که بر عهده داشت چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن و حتی در زمانی که در لبنان حضور داشت، همواره تاثیر گذار بود.»

وی افزود: یک ماه پس از آغاز جنگ تحمیلی، برای اولین بار شهید حجازی را در پادگان گلف اهواز ملاقات کردیم؛ آن زمان رزمندگان اعزامی از اقصی نقاط کشور به جبهه‌های جنوب در این‌پادگان حضور پیدا می‌کردند و شهید حجازی هر ۱۵ دقیقه برای هزاران رزمنده‌ای که به آنجا می‌آمده بودند، سخنرانی می‌کرد و آن‌ها را نسبت به وضعیت جبهه‌ها توجیه می‌کرد و سپس سازماندهی و به یگان‌ها و خطوط دفاعی کشور در جبهه گسیل می‌داشت.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح سرلشکر شهید حجازی را مجاهد فی سبیل الله و الگویی شایسته برای نسل جوان جامعه به ویژه در نیرو‌های مسلح و مدافعان انقلاب و میهن اسلامی توصیف و تصریح کرد: آثار و برکات وجودی سردار حجازی برای همیشه در اذهان رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت منطقه باقی خواهد ماند و تاریخ از او و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی همواره به نیکی و با احترام یاد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید محمد حجازی سید محمد حسین زاده حجازی محمد باقری خانواده شهید حجازی نیروی قدس سپاه نیرو های مسلح شهید حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی

فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با حضور در منزل سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی با خانواده این شهید دیدار کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا ، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی