Web Analytics Made Easy - Statcounter



یکی از نکات عجیبی که در شکایت آندره‌آ استراماچونی علیه استقلال ذکر شده، چند قطعه بلیت هواپیما برای پرواز از میلان به تهران است.

به گزارش خبرورزشی، اگرچه آندره‌آ استراماچونی پس از ترک ایران بارها در مصاحبه‌های خود مدعی شد خاطرات بسیار خوشی از هواداران استقلال برایش به یادگار مانده ولی این مسئله هیچ تأثیری در شکل و فرم شکایت او از طرف ایرانی نداشته است (دقیقاً مانند داستانی که در مورد وینفرد شفر هم رخ داد) مرد ایتالیایی به هواداران استقلال علاقه‌مند است ولی در عین حال، پول را هم دوست دارد و ناگفته پیداست که مبالغ صرف شده در قرارداد خود را در اولویت قرار می‌دهد به همین خاطر مدت‌هاست با استفاده از یک تیم حقوقی مجرب دنبال فراهم کردن شرایط برای دریافت تمام مطالبات ذکر شده در قرارداد دو ساله خود با استقلال همراه با خسارت و دیرکرد آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته حالا به نظر می‌رسد موارد دیگری نیز در داخل شکوائیه استرا علیه استقلال به چشم می‌خورد و باید دید از آن بابت هم چیزی دست سرمربی اسبق آبی‌پوشان را می‌گیرد یا خیر؟

یکی از نکات عجیبی که در شکایت استرا علیه استقلال ذکر شده، چند قطعه بلیت هواپیما برای پرواز از میلان به تهران است. بلیت‌های بیزینس کلاس برای این مربی و دستیارانش که ظاهراً دی ماه سال ۹۸ توسط خود استراماچونی تهیه شده بود ولی چون مذاکرات به سرانجام نرسید، آنها را پس داد و بابت عودت دادن بلیت‌ها مبلغی را تحت عنوان خسارت پرداخت کرد که حالا مدعی است باشگاه استقلال باید جریمه مورد نظر را نیز بپردازد. از قرار معلوم تمام موارد اینچنینی، با توصیه تیم وکلای استرا سند و در اختیار دادگاه قرار داده شده است. البته این ادعایی است که طرف ایتالیایی مطرح کرده و قرار نیست حتماً مورد پذیرش قضات پرونده هم قرار بگیرد. آنها می‌توانند چنین خواسته‌ای را رد کنند و بابت بلیت هواپیما استقلال را مقصر ندانند.

در اینکه باشگاه استقلال بابت شکل قرارداد با استراماچونی، نحوه پرداخت دستمزد و شکل برخورد با او اصلاً حرفه‌ای عمل نکرد، کوچک‌ترین تردیدی وجود ندارد و این انتقاد بسیار بزرگی است که به مدیران وقت باشگاه وارد می‌شود ولی مربی مورد نظر نیز در فوتبال اروپا عنوان شخصی شناخته می‌شود که همواره چند وکیل بسیار کارکشته کنار خود دارد و بلافاصله پس از اینکه با تیمش به مشکل برمی‌خورد، از طریق آنها وارد عمل شده و غرامت می‌گیرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در این فصل، آرمین سهرابیان است که علاوه بر موفقیت در انجام ماموریت‌هایش به عنوان یک مدافع، در چند دیدار نیز توانست با باز کردن دروازه حریفان، نقش مهمی در کسب امتیازات تیمش داشته باشد. بازیکنی که در جدال آخر آبی پوشان، با یک بدشانسی به تقابل با نماینده قزوین نرسید.

در آخرین تمرین استقلال پیش از جدال برابر شمس آذر بود که آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند. آسیب دیدگی او طولانی تر از تصور اولیه به طول انجامید و این بازیکن به کمتر از دو هفته انجام کارهای توانبخشی جهت بازگشت به میادین نیاز داشت.

با این حال، سهرابیان طی روزهای اخیر مشغول انجام تمرینات ویژه‌ای بود که توسط کادر پزشکی در نظر گرفته شده و تلاش می‌کند تا به هر نحوی که شده خودش را به جدال حساس مقابل تراکتور برساند، دیداری که در تبریز برگزار خواهد شد و آبی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی، به ۳ امتیاز این دیدار نیاز ویژه‌ای دارند.

رسیدن سهرابیان به جدال برابر تراکتور از این لحاظ حائز اهمیت است که رافائل سیلوا نیز همچنان به دلیل آسیب دیدگی از تمرینات گروهی به دور است و برای اینکه نکونام بتواند یک مدافع تخصصی را حداقل روی نیمکت داشته باشد، منتظر چراغ سبز کادر پزشکی است تا نام آرمین سهرابیان را نیز جزو مسافران تبریز قرار دهد.

در شرایط فعلی، وضعیت سهرابیان برای دیدار با تراکتور نامشخص است. طبق اعلام کادر پزشکی استقلال در روزهای منتهی به زمان برگزاری این دیدار می‌توان در خصوص وضعیت آرمین تصمیم نهایی را اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید