Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – گابریل پین به عنوان مشاور فنی سرمربی استقلال به تهران می‌آید تا در تمرینات استقلال کنار سرمربی و کادر فنی این تیم باشد. قرار است اواز ابتدای لیگ بیست و یکم نقش دستیار اول رادر این تیم بازی کند .در همین رابطه شنیدیم فرهاد مجیدی برای انتخاب این مربی ایتالیایی با فابیو کاناوارو مشورت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این که چنین خبری چقدر صحت داشته باشد مشخص نیست اما سرمربی استقلال قبل از این هم یکی دو بار با کاناوارو مشورت کرده بود. حالا باید دید حضور گابریل پین می تواند روی عملکرد فنی استقلال تاثیر مثبت بگذارد یا نه؟

همان طور که می دانید قانون منع حضور بازیکن و مربی خارجی درایران باعث می شود تا گابریل پین در لیگ بیستم نتواند روی نیمکت استقلال بنشیند اما احتمالاً او برای بازی حساس استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشکلی برای نشستن روی نیمکت استقلالی‌ها نخواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی فابیو کاناوارو استقلال خبر ویژه فابیو کاناوارو فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان

سابرینا ویتمن در فوتبال آلمان تاريخ ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه اینگولشتات که در لیگ دسته ۳ فوتبال آلمان حضور دارد پس از اخراج مایکل کلنر، سابرینا ویتمن را تا پایان فصل به عنوان سرمربی این باشگاه معرفی کرد تا او بدل به نخستین سرمربی زن تاریخ فوتبال حرفه‌ای آلمان بشود.

 این در حالی است که از ماه نوامبر گذشته، ماری لوئیز اتا به عنوان مربی و دستیار در یونیون‌برلین شروع به کار کرده بود تا بدل به نخستین مربی زن در بوندس‌لیگا شود اما ویتمن، حالا هدایت یک باشگاه را به تنهایی در اختیار دارد.

دیگر خبرها

  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم