Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای ضبط برنامه تیم منتخب و برترین های قرن با محسن بیاتی نیا، مربی فعلی تیم سایپا، تیم طرفداری به مجموعه نارنجی رفت. از همان ابتدا ضبط برنامه در شرایط خاصی انجام شد. به دلیل نزدیکی مجموعه نارنجی به فرودگاه، هرچند دقیقه یک بار صدای هواپیما باعث می شد کات بدهیم اما این تنها مشکل ما برای ضبط نبود. زمانی که برنامه را با محسن بیاتی نیا آغاز کردیم شرایط عادی بود اما یکی دو دیقه بعد ابتدا باد و طوفان آغاز شد و بعد رعد و برق و بارش باران را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت باد به حدی بود که تصویربرداران ما پایه های نور را گرفته بودند تا باد تجهیزات را نبرد. مشکل دیگر بارش قطرات باران بر روی فرم نظرخواهی بود. حتی کار به جایی رسید که فرم را برداشته و به زیر میز بردیم.

با تمام این مشکلات برنامه را سریع پیش بردیم و اگر خنده ای روی صورت محسن بیاتی نیا و من می بینید به دلیل اتفاقاتی است که باد و باران در پشت صحنه رقم می زد. با این حال محسن بیاتی نیا به مانند یک مجری یا بازیگر حرفه ای در مدیریت برنامه به ما کمک کرد و همراه شد تا پیش از آنکه باد و بوران ضبط برنامه را متوقف کند، بتوانیم این برنامه را به اتمام برسانیم.

ضمن تشکر از محسن بیاتی نیا، از شما دعوت می کنیم برنامه تیم منتخب و برترین های قرن با محسن بیاتی نیا را حتما تماشا کنید:

 

سلامی دوباره به مخاطبین عزیز رسانه طرفداری، با برنامه تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران همراه شما عزیزان هستیم. کنار من آقای محسن بیاتی نیا، مربی باشگاه سایپا و بازیکن سابق فوتبال که نیاز معرفی ندارند، نشسته اند. آقا محسن سلام، خیلی ممنون که در این برنامه مقابل دوربین رسانه طرفداری هستید.

سلام و عرض ادب دارم خدمت شما، بینندگان عزیز و طرفداران برنامه طرفداریِ زیبا.

به تیم منتخب قرن فکر کرده اید؟ کدام ۱۱ بازیکن، کدام بزرگان می توانند در ترکیب قرار بگیرند؟ یک بازیکن چه معیارهایی باید داشته باشد که در این تیم بیاید؟

ببینید کار خیلی سختی است. مثل اینکه به شما بگویند چشم چپ تان را دوست دارید یا چشم راست تان را! نمی توانید انتخاب کنید که کدام چشم تان را بیشتر دوست دارید. انتخاب در سال های سال و به اندازه ای که من سنم رسیده بازی های بزرگان را نگاه کردم و با آنها همبازی بودم، کار سخت و سلیقه ای است. نمی توانیم بگوییم اگر مثلا محسن بیاتی نیا این شخص را انتخاب کرد، کامل است، اصلا نمی توان گفت چون فوتبال سلیقه است. اگر بخواهم انتخاب کنم با احترام به همه عزیزان، در هر کدام از این پست ها ۴-۵ نفر بازیکن تاپ وجود دارند.

اگر موافق باشید با پست دروازه بان شروع کنیم.

با تمام احترام برای ناصر خان حجازی، احمدرضا عابدزاده را می نویسم. دفاع میانی هم سید جلال را خیلی دوست دارم و واقعا هم بازیکنی است که لیاقت این جایگاه را دارد اما با احترامی که برای سیدجال قائلم، پرویز خان قلیچ خانی و محمد خاکپور را می گذارم.

پریوز قلیچ خانی و محمد خاکپور زوج خط دفاعی ما هستند. دفاع راست چطور؟

مهدی مهدوی کیا در دفاع راست.

با یک انتخاب دیگر مدافعان ما تکمیل می شوند.

مجتبی محرمی هم در دفاع چپ می نویسم. هافبک دفاعی هم کریم باقری را می گذارم. هافک راست مان، علی آقا پروین می تواند باشد. هافبک چپ مان ناصر محمدخانی و هافک تهاجمی هم علی کریمی. علی دایی و خداداد عزیزی هم مهاجم های تیم هستند.

ترکیب ۱۱ نفره تکمیل شد. یک انتخاب سخت تر از این تیم داریم. ۳ بازیکن برتر این تیم که می شوند ۳ بازیکن برتر قرن ما. انتخاب اول ۳ امتیاز، انتخاب دوم ۲ امتیاز و سومین امتیار هم یک امتیاز می گیرند.

انتخاب اول من پرویز خان قلیچ خانی، کریم باقری انتخاب دوم من است و سومین انتخاب هم علی کریمی است.

دو مربی می خواهیم این تیم را هدایت کنند و لقب برترین مربی قرن را یدک بکشند. یک مربی ایرانی و یک مربی خارجی بنویسید.

مربی ایرانی حشمت خان مهاجرانی را می نویسم البته باران می آید و فکر می کنم خیلی سریع باید اسامی را بنویسیم. مربی خارجی هم مصطفی دنیزلی را می نویسم.

برترین داور قرن چطور؟

علیرضا فغانی.

برترین تیم قرن هم بنویسید.

تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه.

سه ورزشکار برتر قرن هم داریم.

خب ورزکاران زیادی داریم و به نظرم آقای یزدانی جزو ورزشکاران توانمند بودند. آقای ساعی و سعید معروف هم می توانند در این لیست باشند.

ما امضای شما را هم برای ثبت این برگه نیاز داریم.

خواهش می کنم چشم.

همان طور که برگه را برمی دارم تا بیشتر این خیس نشود (با خنده) صحیت پایانی شما با مخاطبین طرفداری را می شنویم.

از اینکه نظرم را خواستید و در برنامه شما بودم، خیلی خوشحالم. امیدوارم قدر پیشکسوتان مان را بیشتر بدانیم.

ان شا الله بهانه ای شود تا از آنها تقدیر کنیم. خیلی ممنون که در این شرایط که تمرین تان هم برگزار می شود، حضور پیدا کردید. ممنون از حضورتان در این برنامه.

باعث افتخارم بود. خدا نگهدار.

خداحافظ فرم تکمیل شده محسن بیاتی نیا

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن بیاتی نیا برترین های قرن تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درحالی که محرم نویدکیا با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارد اما  از حالا شایعاتی مبنی بر اینکه برای فصل آینده محرم نویدکیا گزینه اصلی فصل آتی سپاهان است مطرح شده است. 

با وجود مطرح شدن این شایعه در حال حاضر وضعیت مدیریتی باشگاه سپاهان هنوز مشخص نیست و بعد از استعفای منوچهر نیک فر از مدیریت این باشگاه هنوز هیئت مدیره سپاهان مدیر جایگزینی انتخاب نکرده و فعلا وظایف مدیریتی در هیئت مدیره این باشگاه تقسیم شده تا امور باشگاه بگذرد.

در ماه های گذشته هم برخی اسامی مثل یاسر معاصر برای حضور در مدیریت سپاهان مطرح شده اما پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد هنوز مجموعه کارخانه فولاد مبارکه و هیئت مدیره سپاهان برای انتخاب نفر مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اند.

با توجه به اینکه هنوز باشگاه سپاهان مدیرعامل ندارد اولویت اول مجموعه مدیریتی در این باشگاه انتخاب یک مدیرعامل است و بعد از آن در خصوص انتخاب مربی فصل آینده این باشگاه تصمیم گیری خواهد ضد ضمن آنکه مورایس  روز دوم تیرماه سال 1401 قراردادی سه ساله با باشگاه سپاهان امضا کرد و به این ترتیب او برای فصل آینده هم با این باشگاه قرارداد دارد.

مورایس رسماً سرمربی سپاهان شد

با این شرایط باشگاه سپاهان اگر قصد همکاری با مربی پرتغالی را ندارد باید ابتدا تکلیف مورایس را برای فصل آینده مشخص کند و سپس در تدارک انتخاب مربی جدید باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟