Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا درویش‌علی کریمی روز سه‌شنبه در نشست خبری در اهواز خوزستان با بیان اینکه گفتمان رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری منطقه‌ای نیست، افزود: رضایی وضعیت موجود کشور را از سال ۱۳۶۰ پیش بینی کرده بود و پس از سال ها نیز در همان موضع ایستاده و هدف وی از حضور در انتخابات نیز این است که این گفتمان را به منصه ظهور بگذارد و به یک اقدام عملی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تقویت امید به آینده بین مردم، بهترین راه برای تغییر وضع موجود است چرا که مردم در شرایط کنونی با شرایط سختی روبه رو هستند و باید ابتدا آرامش را به جامعه بازگردانیم.

کریمی ادامه داد: اکنون معیشت مردم در وضعیت شکننده‌ای قرار دارد ولی نمی‌خواهم بگویم که نگران خیزش‌های مردمی هستیم اما ادامه این روند می‌تواند ما را به این سمت بکشاند؛ این نگرانی‌ها را ۴۰ سال پیش محسن رضایی بیان کرده بود.

وی گفت: گفتمان رضایی ۴۰ سال پیش همین بود و بر ادامه روند گفتمان خود پافشاری کرده و اکنون نیز احساس تکلیف کرده و وارد عرصه انتخابات شده تا سکان کار اجرایی را به دست گیرد؛ وی در این سال‌ها مسوولیت اجرایی نداشته اما شرایط موجود باعث شد به دنبال این مسوولیت باشد.

رییس ستاد انتخابات رضایی ادامه داد: امید است که وی بتواند با گرفتن سکان اجرایی کشور، تمام برنامه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود را به عنوان مجری طرح، اجرا کند.

وی با اشاره به برنامه‌های رضایی برای انتخابات ۱۴۰۰ در اهواز بیان کرد: نخستین اولویت ما درخواست از مردم شریف خوزستان برای حضور پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات است تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی و بار دیگر قدرت این نظام اسلامی را به رخ دشمنان بکشانیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص فعالیت انتخاباتی رضایی گفت: شورای راهبردی، کمیته‌ها و انواع سازمان‌های مردم نهاد و بانوان و نهادهای دیگر اکنون سازماندهی شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند؛ در خوزستان نیز از ۶ ماه پیش فعالیت‌ها آغاز شده و شورای نخبگان با حضور پزشکان و اساتید دانشگاه تشکیل شده است.

کریمی افزود: همچنین در سطح کشور شورای راهبردی تشکیل شده و ستاد انتخاباتی وی نیز در استان‌ها فعالیت خود را آغاز کرده است؛ پیش از این در استان در قالب حزب جبهه ایستادگی مجموعه‌های مختلفی در شهرستان تشکیل‌ها شده بود اما از سه هفته پیش ، مسوولیت این مجموعه به ستاد انتخابات استان واگذار کرد.

وی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص حمایت حزب خاصی از محسن رضایی گفت: رضایی هیچ پشتوانه سیاسی و حزبی ندارد؛ وی تنها در سال ۹۲ یک میلیون رای خالص مردمی داشت و اکنون نیز همان تشکیلات، قوی تر از گذشته پای کار است.

رییس ستاد انتخابات رضایی همچنین در پاسخ به سوالی درباره انتقال آب خوزستان بیان کرد: رضایی اعتقاد دارد اگر قرار باشد انتقال آب به قیمت خشک شدن منطقه‌ای و آبادی منطقه‌ای دیگر باشد، عقلانی نیست؛ راهکارهای این امر را نیز در نشست‌های روزهای آینده بیان می‌کنند.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر برنامه‌های محسن رضایی برای توسعه خوزستان گفت: استفاده از مزیت‌های استان ها و صرف مالیات در همان استان یکی از برنامه های موثر رضایی برای آبادانی استان‌ها به ویژه خوزستان است.
کریمی همچنین در پاسخ به سوالی در باره ترکیب کابینه رضایی در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری افزود: وی پیش از این در سخنان متعددی عنوان کرده که از تمامی ظرفیت‌های موجود و نخبگان استفاده خواهد کرد و حتی از اقلیت‌های مذهبی توانمند نیز در امور اجرایی استفاده خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، و نیز ۲ انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، همزمان ۲۸ خرداد جاری در کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی خوزستان انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی میرقائد تبلیغات انتخاباتی اهواز پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی خوزستان انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی خوزستان انتخابات ریاست جمهوری محسن رضایی میرقائد تبلیغات انتخاباتی اهواز اخبار کنکور انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!

در گزارشی مناقشه بر سر حجاب را در سال‌های مختلف مرور کرده ایم.

به گزارش اعتماد، شاید عجیب به نظر برسد که موضوع حجاب زنان در ستاد هاشمی در انتخابات سال ۱۳۸۴ یکی از اصلی‌ترین دلایل برای این باشد که جامعه روحانیت مبارز که اکبر هاشمی‌رفسنجانی شناسنامه آن بود، در رقابت بین محمود احمدی‌نژاد، هاشمی‌رفسنجانی، سکوت کند و از یکی از اصلی‌ترین چهره‌های خود یعنی هاشمی حمایت نکرد. با سکوت این تشکل راست روحانی، هاشمی برای همیشه از خانه پدری خود در جریان اصولگرایی سنتی هجرت کرد و دیگر تا پایان عمر خود هرگز به آن باز نگشت.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی در سال ۱۳۵۹ روایت می‌کند که در دور اول انتخابات سال ۱۳۸۴ جامعه روحانیت مبارز از هاشمی‌رفسنجانی حمایت کرد، اما در دور دوم مسائلی در ستاد‌های ایشان دیده و شنیده شد که جامعه را دل‌زده کرد: «در انتخابات دوره دوم ستاد‌های ایشان رفتار‌هایی نشان دادند که هیچ در شأن ایشان نبود و البته خلاف انتظار ما نیز بود...

یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز که در دور اول بسیار داغ از ایشان حمایت کرده بود، برای دور دوم اعلام کرد که دیگر حمایت نمی‌کند، علت را جویا شدم، گفتند یکی از شب‌های تبلیغات به تماشای تبلیغات رفته و از نزدیک مسائلی را در ستاد انتخاباتی فرشته دیده است... آقای مهدوی هم در دوره دوم از نوع رفتار آقای هاشمی و طرفداران ایشان رنجیده‌خاطر بود و همین موجب شد که به اکثریت نسبی در حمایت از ایشان نرسیم.»

دیگر خبرها

  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه