Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داده دولت فدرال آمریکا و رسانه‌ها در این کشور جزو آن دسته از نهاد‌های اصلی هستند که اغلب مردم کمترین اعتماد را به آن‌ها دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نتایج نظرسنجی جدید وبگاه خبری «هیل» وابسته به کنگره آمریکا و موسسه «هریس ایکس» نشان داده از نظر رای‌دهندگان آمریکایی رسانه‌ها و دولت فدرال این کشور در بین نهاد‌های اصلی، جزو آن دسته هستند که مردم کمترین اعتماد را به آن‌ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجاه و سه درصد رای‌دهندگان ثبت نام شده در این نظرسنجی که بین ۲۱ تا ۲۳ مه (۳۱ اردیبهشت تا دوم خرداد) انجام شد، گفتند به رسانه‌ها اعتماد ناچیزی دارند یا اصلا اعتماد ندارند و در عین حال ۵۲ درصد همین نظر را درباره دولت فدرال داشتند.

طبق این گزارش، تنها کمتر از نیمی از پاسخ دهندگان گفتند که میزانی از اعتماد یا اعتماد زیادی به هر دوی این نهاد‌ها دارند.

در این بین، این نظرسنجی تفاوت در دیدگاه‌های حزبی را هم آشکار کرد. در حالی که ۷۸ درصد جمهوری‌خواهان گفتند اعتماد ناچیزی به رسانه‌ها دارند و یا اصلاً به آن اعتماد ندارند، در بین دموکرات‌ها ۶۶ درصد و در بین مستقل‌ها ۵۵ درصد گفتند تا حدی به رسانه‌ها اعتماد دارند.

این نظرسنجی به صورت آنلاین با شرکت هزار و ۸۹۹ رای دهنده آمریکایی و با حاشیه خطای ۲.۲۵ درصد انجام شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنگره آمریکا رسانه های آمریکایی جنگ روانی افول آمریکایی دولت فدرال رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند

بر اساس یک نظرسنجی ۵۸ درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده که بر اساس نتایج آن، 58 درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند.

همچنین 48 درصد نیز گفتند یواو گالانت وزیر جنگ هم باید استعفا کند.

50 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواستار استعفای رئیس ستاد کل ارتش و 56 درصد نیز خواستار استعفای رئیس سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" شدند.

نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسداستانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهوزهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند