Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبت های رضا عنایتی پس از پیروزی تیمش برابر ملوان.

هوادار امروز با پیروزی برابر ملوان بندرانزلی به صدر جدول لیگ دسته اول صعود کرد.

به گزارش طرفداری، رضا عنایتی بعد از پیروزی برابر ملوان گفت:

بازی سنگینی بود و در نیمه اول کمی کار سخت شد اما با صحبت هایی که بین نیمه انجام دادیم شرایط بچه ها از نظر روحی و ذهنی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

در نیم فصل دوم شرایط سختی را متحمل شدیم و مهاجمانی که جذب کردیم همه مصدوم شدند. امروز در غیاب هشت نه بازیکن مان مجبور شدیم از بازیکنان نوزده و بیست ساله استفاده کنیم.

سرمربی هوادار در مورد ملوان هم گفت:

خسته نباشید می گویم به تیم ملوان و امیدوارم این تیم به جایگاه اصلی اش برگردد چون وقتی تیم های پرهوادار و ریشه دار از سطح اول فوتبال دور می شوند واقعا ناراحت کننده است.

رضا عنایتی در مورد ارتباط خوبش با مازیار زارع سرمربی ملوان هم گفت:

خب به هرحال ما همیشه گفته ایم اتفاق هایی که در زمین فوتبال رقم می خورد نباید به روح فوتبال آسیب بزند. به هرحال تنش و درگیری در فوتبال وجود دارد ولی رفاقت ها از همه چیز مهمتر است. ما هم تلاش کردیم تنشی که روی نیمکت وجود داشت وارد زمین نشود.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد آغاز تلاش ها برای رسیدن به صندلی مدیریت استقلال از لباس جدید تیم ملی رونمایی شد کاهش مشتریان سردار آزمون به 4 تیم آنتونیو کونته از گزینه های هدایت رئال مادرید نیست رسمی؛ اریک گارسیا به بارسلونا پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رضا عنایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید

به گزارش ورزش سه، محمد نوری مربی تیم ملوان پس از پیروزی مقابل سایپا در نسبت خبری حاضر شد و گفت: اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و ۱۲۰ دقیقه تشویق کردند. مرسی که این فصل همراه ما بودند. ما همیشه در اینجا برای پیروزی می‌رویم. حاج مهدی تارتار بعد از بازی کمر درد داشت و عذرخواهی کرد.

او ادامه داد: در جام حذفی شرایط فرق می‌کند و دیدید که پرسپولیس و استقلال حذف شدند. تیم‌ها میآیند شگفتی درست کنند و ما هم تمرکز داریم. ۴-۵ بازیکن شانزده ساله بازی دادیم. سعی کردیم از محصولات آکادمی استفاده کنیم. بازی کاملا یک طرفه بود و بالای ۵ موقعیت داشتند. دست تک تکشان درد نکند که گذاشتند به حقمان برسیم. روی اشتباه خودمان گل خوردیم و انشاالله بتوانیم در این مسیر ادامه بدهیم.
این جام را می‌خواهیم به دست آوریم و شرایط خوبی در لیگ کسب کنیم. ما سعی داریم درباره داوری صحبت نکنیم اما ۲ بازی است که وضعیت خوبی ندارد و این بازی هم فکر می‌کنم ۲ صحنه پنالتی را ندید که فکر می‌کنم زاویه‌اش بد بوده. وقتی داخل و خارج خانه وضعیت داوری به یک شکل باشد، خوب نیست و می‌خواهیم برای بازی‌های جام حذفی از داوران باتجربه استفاده شود تا حرف و حدیثی باقی نماند.

دیگر خبرها

  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال