Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، گفت: انگیزه من برای حضور در انتخابات حل مشکلات مردم و کاهش درد و رنج و مبارزه با بی عدالتی و فساد است.

به گزارش برنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی عصر سه شنبه،  گفت: انگیزه من برای حضور در انتخابات حل مشکلات مردم و کاهش درد و رنج و مبارزه با بی عدالتی و فساد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر خشکاندن ریشه‌های فساد، انگیزه از حضور در انتخابات را لبیک به درخواست‌های مردم عنوان کرد و افزود: با شناختی که از مسائل کشور دارم بسیاری از مشکلات امروز قابل حل است امروز مبارزه با فساد و تبعیض از وظایف مهم است.

رییسی، ادامه داد: وضع فعلی برای هیچ کس قابل قبول نیست اینجا صحبت از احزاب و بگو مگوهای سیاسی نیست بلکه صحبت از مردم است. مردم نشان دادند هر جا که بودند توانستند گره‌ها را باز کنند و ناامید نشوند.

وی، ناعدالتی در هر جا و در هر شکل از لایه‌های اجتماعی را امری مذموم توصیف کرد و خاطرنشان کرد: دولت بعدی دولت دلالی، رانت خواری و پارتی بازی نخواهد بود بلکه دولت تولید، فعالیت برای مردم و ایجاد ایران قوی خواهد بود.

رییسی در ادامه با بیان اینکه با مشورت نخبگان و مدیران اجرایی موفق برنامه‌ای برای اداره کشور تهیه کرده ام، از راهکارهای خود برای افزایش قدرت خرید مردم، کاهش هزینه‌ها ‌ خصوصا هزینه مسکن و توجه به وضعیت مسکن مردم خبر داد و افزود: امکان تغییر این وضعیت وجود دارد باید به سمت تورم یک رقمی برویم راهکار آن کاهش کسر بودجه است.

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: خلق نقدینگی باید انجام شود و نقدینگی به سمت تولید برود من مداخله دولت در بازار را نمیپسندم معتقدم باید بر زنجیره تولید مصرف نظارت شود.

وی ادامه داد: باید به سمت خودکفایی کالاهای اساسی و استقلال کشاورزی برویم و به هیچ عنوان نمی‌پذیریم دست دولت به جیب مردم برود.

رییسی ادامه داد: یکی دیگر از دغدغه های ما مساله سلامت آست باید هزینه های درمانی کاهش یابد که این در دولت ما رخ می‌دهد.

وی توجه به دیپلماسی اقتصادی را از مهم ترین اقدامات دولتش دانست و گفت: وضعیت ما در منطقه باید طوری باشد که بتوانیم در کوتاه مدت سهم تولید و صادرات و افرایش دهیم .

رییسی افزود:ما توجه ویژه به مبارزه با قاچاق کالا و ارز داریم چه در تامین مالی تولید و چه در قاچاق کالا این مساله را پیگیری می‌کنیم .

وی گفت: تمام تلاشمان این است تسهیلات به سمت تولید برود باید موضوع معوقات بانکی تمام شود.

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: توجه به شایسته سالاری در دولت ما اهمیت ویژه دارد شفافیت و مبارزه با فساد از مسائل  اصلی در دولت است.

وی تاکید کرد: همراهی مردم با دولت ‌و دولت با مردم از مهم ترین مسائل دولت مردمی خواهد بود محوریت تحول در دولت مردمی اجرای عدالت است.
 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضور در انتخابات مشکلات مردم انتخابات دولت رانت خواری بازی ایران نخبگان مسکن تورم بودجه انتخابات ریاست جمهوری نقدینگی کالاهای اساسی استقلال سلامت مبارزه با قاچاق ریاست جمهوری انتخابات رئیسی انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود

«محمد ناظمی اردکانی» فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس اظهار کرد: اهمیت دور دوم انتخابات نباید کمتر از دور اول تلقی شود؛ در دور دوم چون فضای کشور چندان انتخاباتی نیست، باید تلاش ویژه‌ای برای مشارکت بیشتر مردم صورت بگیرد. بنابراین رسانه ملی در این‌باره باید با برنامه‌ریزی جامع‌تر نقش بیشتری ایفا کند.

وزیر تعاون در دولت نهم ادامه داد: راهبرد تعیین‌شده رهبر انقلاب برای انتخابات با چهار واژه کلیدی رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت مطرح شده است که مسؤولین ذی‌ربط برای آن باید برنامه‌ریزی داشته باشند.

ناظمی اردکانی با اشاره به اولویت مجلس دوازدهم گفت: اولین اولویت مجلس آینده، مباحث معیشتی است. امروز مردم به شدت از گرانی ناراحت هستند، لذا باید اقداماتی صورت بگیرد که معیشت مردم به ویژه برای قشر حقوق‌بگیر و بازنشسته آسان‌تر شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران اظهار کرد: مجلس دوازدهم باید در راستای تحقق شعار سال که رهبر انقلاب آن را «افزایش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند، گام بردارد. مجلس دوازدهم باید تلاش کند تا تاثیر دلار روی اقتصاد ملی را ریشه‌کن کند. اینکه اقتصاد ایران دلاریزه باشد باعث عدم ثبات در اقتصاد کشور شده است.

ناظمی اردکانی با بیان اینکه نظام مالیاتی، نظام پولی و بانکی کشور و قواعد و مقررات بازرگانی باید به نفع تولید و صادرات اصلاح شوند تصریح کرد: تولید در کشور باید به سمت وضعیت انبوه هدایت شود چراکه تولید انبوه است که تکنولوژی به همراه دارد و این موضوع برای کشور مفید خواهد بود.

وزیر تعاون در دولت نهم با بیان اینکه مشارکت مردم برای افزایش تولید زمانی حاصل می‌شود که دولت در اقتصاد، تصدی‌گری نکند گفت: مأموریت تولید ثروت و فضای کسب و کار باید با مردم باشد و دولت صرفاً سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت را عهده‌دار شود. بنابراین اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی که در این زمینه کمک حال است، باید با جدیت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه وحدت در مجلس دوازدهم برای رفع مشکلات کشور بسیار پُر اهمیت است، گفت: همگرایی میان مجلس و دولت باید جهت مرتفع‌شدن مشکلات و معیشت مردم ایجاد شود.

ناظمی اردکانی با اشاره به لزوم اراده کافی برای اجرای برنامه هفتم توسعه گفت: اجرای برنامه‌های سالیانه کشور حتماً باید مبتنی بر برنامه هفتم باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران تاکید کرد: طبق نظر سنجی‌ها مردم از عملکرد مجلس یازدهم رضایت نداشتند؛ لذا مجلس دوازدهم با انجام اقدامات مؤثر باید برای افزایش محبوبیت خود در میان مردم تلاش کند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6086347 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا