Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:41:47 GMT

پایان خرداد آخرین مهلت شرکت در شهود قدسی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۳۳۴۱

پایان خرداد آخرین مهلت شرکت در شهود قدسی

ایسنا/فارس معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس اعلام کرد که علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین دوره جشنواره ملی "شهود قدسی" تا پایان خرداد ماه فرصت دارند.

محمدرضا غلامپور سه‌شنبه ۱۱ خرداد به خبرنگاران گفت: فراخوان پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر با عنوان "شهود قدسی" اسفند سال گذشته و همزمان با سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام(ص) و روز جهانی قرآن، رونمایی و منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با یادآوری اینکه جهاددانشگاهی فارس، همواره در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری با محوریت قرآن پیشرو بوده است، جشنواره ملی قرآن و هنر را از فاخرترین جشنواره‌های ملی دانشجویی دانست و گفت: طی چهار دوره قبل، شاهد استقبال قابل توجه جوانان دانشجو، از این جشنواره بوده‌ایم.

غلامپور گفت: این جشنواره در سه رشته پوستر، تصویرسازی و لوگوتایپ و با موضوعاتی نظیر شواهد و مصادیق قرآنی مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب، آیات امر به احسان و کمک به نیازمندان، آیات مربوط به عدالت، آیات مربوط به امر به معروف و نهی از منکر، آیات مربوط به نماز، تصویرسازی قصه‌های قرآنی، آیات مربوط به جهاد و طراحی لوگوتایپ برای اسامی سوره‌ها و سوگندهای قرآنی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با یادآوری اینکه به دلیل شیوع همه‌گیری کووید ۱۹، این جشنواره نیز بر بستر فضای مجازی، اجرایی خواهد شد، گفت: تابستان، داوری آثار با حضور داوران برجسته در رشته‌های مختلف انجام و نفرات و آثار برتر مشخص خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس خاطرنشان کرد که اطلاعات کامل این دوره از جشنواره شهود قدسی، در سایت این رویداد فرهنگی هنری، بار گذاری شده است، گفت: علاقه مندان این امکان را دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیکی fars.acecr.ac.ir/fa/page/۵۴۵۵ مراجعه کنند.

غلامپور خاطرنشان کرد که علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره شهود قدسی، می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی cul.fr@acecr.ac.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جهاددانشگاهی فارس قرآن و هنر آیات مربوط شهود قدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اظهار کرد: میانگین سرانه فضای سبز درون شهری در طی مدیریت شهری ششم به ازای هر شهروند به ۱۶.۹۶ مربع رسیده است، البته این آمار تا پایان سال ۱۴۰۲ است.

مختاری همچنین تاکید کرد: میانگین فضای سبز برون شهری؛ جنگل‌کاری به ازای شهروند تا پایان سال گذشته به ۲۶.۶۷ مترمربع رسید.

وی افزود: در سی ماه اخیر ۴۰ پارک مادر و کودک به بهره برداری رسیده است و احداث ۴۱ بوستان مادر و کودک هم در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینکه در دوره اخیر مدیریت شهری ۴ هزار و هفتصد و چهل هکتار جنگل‌کاری انجام شده است، تصریح کرد: ۱۰۴ بوستان، محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه ای هم در این مدت ایجاد شده است.

مختاری با پرداختن به توسعه کمربند سبز گفت: امسال ۳ هزار هکتار جنگل‌کاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: استفاده از پساب تصفیه برای آبیاری هم به ۳۰ میلیون مترمکعب رسیده که تا پایان سال به ۵۵ میلیون مترمکعب خواهد رسید.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: فاز اول رود دره فرحزاد در اواخر خرداد افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091842

دیگر خبرها

  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود