Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@14:17:29 GMT

هر ۳ روز یک زندانی در فرانسه می‌میرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۳۴۴۸

وضعیت زندان‌های فرانسه با وجود انتقاد‌های گسترده همچنان رو به وخامت است. خبرگزاری میزان – وضعیت زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها در فرانسه بر اساس گروه‌های حقوق بشری، غیرانسانی و خطرناک است.   به گزارش «vie-publique، leprogres و lindependant»، زندان‌ها و بازداشتگاه‌های فرانسه با مشکلات و بحران‌هایی مانند ازدحام بیش از حد، نقض حقوق بشر، مقررات خودسرانه به دلیل ناهماهنگی داخلی، مشکلات تامین امنیت زندانیان و بازداشت شدگان، .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مواجه هستند.   ضمن اینکه این مراکز با مشکل خشونت از سوی نگهبانان و نیز در میان زندانیان و بازداشت شدگان مواجه هستند.   براساس آمارها، هر ۳ روز یک نفر در زندان‌های فرانسه جان خود را از دست می‌دهد.   نبود امکانات اولیه نیز مشکلاتی جدی را برای زندانیان در فرانسه ایجاد می‌کند؛ آن‌ها ناچارند آب آشامیدنی خود را از توالت تامین کنند.   مشکلات زندانیانی که تحت نظارت الکترونیکی در بازداشت خانگی هستند نیز گسترده است.   در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار نفر در فرانسه تحت چنین شرایطی دوره حبس خود را طی می‌کنند. بیشتر بخوانید: ازدحام در زندان‌های پاریس در سایه انفعال دولت فرانسه ازدحام زندانیان و روند صعودی خودکشی در زندان‌های کرونایی فرانسه این در حالی است که شیوع بیماری «کرونا» در زندان‌های فرانسه بر گستردگی بحران افزوده است.   افزایش نرخ مبتلایان به کرونا در زندان‌های فرانسه سبب شده تا وضعیت این مراکز در موج جدید این بیماری در کشور بحرانی اعلام شود.   فرانسه ۸۱ بازداشتگاه و ۶ زندان برای کودکان و نوجوانان دارد.   بیش از ۹۵ هزار کودک در فرانسه به دلیل حبس پدر و مادر خود، جدا از آنها زندگی می‌کنند.   انتهای پیام/ برچسب ها: فرانسه امانوئل مکرون حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرانسه فرانسه امانوئل مکرون حقوق بشر زندان های فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان از آزادی شش زندانی جرائم غیرعمد در کاشان توسط هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدعلی اکبر جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی هیئات مذهبی شهرستان کاشان، اظهار داشت: یکی از اقدامات خداپسندانه هیئات مذهبی شهرستان کاشان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حضور فعالی دارند، افزود: هیئات مذهبی شهرستان کاشان از ابتدای سال تاکنون شش زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با بیان اینکه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط هیئات مذهبی این شهرستان به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، ابراز داشت: هیئات مذهبی شهرستان کاشان علاوه بر برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در امورات فرهنگی نیز فعالیت بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های پیش رو و با آغاز ماه محرم و صفر فعالیت هیئات مذهبی شهرستان کاشان دوچندان می‌شود، گفت: کاشان بیش از یک هزار هیئت رسمی و غیررسمی دارد که در زمان‌هایی مختلف اقدامات فرهنگی مذهبی انجام می‌دهند.

جلال‌زاده با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در سایر اقدامات نظیر بسته‌های حمایتی، امدادرسانی در ایام کرونا و کمک به بخش درمان تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند، تصریح کرد: هیئات مذهبی شهرستان کاشان همواره در کنار مردم بوده و در حمایت از نیازمندان تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند