Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@13:44:09 GMT

لیست نهایی تیم ملی ایتالیا برای یورو 2020

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۳۶۶۸

روبرتو مانچینی در واپسین دقایق اعلام لیست نهایی برای یورو 2020، نفرات تیمش را انتخاب کرد

یورو 2020 به زودی  آغاز می شود و 24 تیم حاضر در این رقابت ها لیست نهایی 26 نفره خود را اعلام کردند. به گزارش وب سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، با تاخیر فراوان لیست نهایی 26 نفره خود برای مسابقات یورو 2020 را منتشر کرده که جاکومو راسپادوری، مهاجم جوان ساسولو پس از حذف تیم جوانان ایتالیا از یورو زیر 21 سال به تیم اصلی اضافه شد و جانلوکا مانچینی، متئو پسینا و متئو پولیتانو از لیست اولیه خط خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست نهایی تیم ملی ایتالیا برای یورو 2020 به شرح زیر است:

دروازه بانان جانلوییجی دوناروما (میلان)، الکس مرت (ناپولی)، سالواتوره سیریگو (تورینو) مدافعان فرانچسکو آچربی (لاتزیو)، الساندرو باستونی (اینتر)، لئوناردو بونوچی (یوونتوس)، جورجو کیه لینی (یوونتوس)، جووانی دی لورنتزو (ناپولی)، الساندرو فلورنتزی (پاری سن ژرمن)، امرسون پالمیری (چلسی)، لئوناردو اسپیناتزولا (آاس رم)، رافائل تولوی (آتالانتا) هافبک ها نیکولو بارلا (اینتر)، جورجینیو (چلسی)، برایان کریستانته (آاس رم)، مانوئل لوکاتلی (ساسولو)، لورنتزو پلگرینی (آاس رم)، استفانو سنسی (اینتر)، مارکو وراتی (پاری سن ژرمن)  مهاجمان آندره آ بلوتی (تورینو)، دومنیکو براردی (ساسولو)، فدریکو برناردسکی (یوونتوس)، فدریکو کیه زا (یوونتوس)، چیرو ایموبیله (لاتزیو)، لورنتزو اینسینیه (ناپولی)، جاکومو راسپادوری (ساسولو)

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد آغاز تلاش ها برای رسیدن به صندلی مدیریت استقلال از لباس جدید تیم ملی رونمایی شد کاهش مشتریان سردار آزمون به 4 تیم آنتونیو کونته از گزینه های هدایت رئال مادرید نیست رسمی؛ اریک گارسیا به بارسلونا پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیست نهایی تیم ملی یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی