Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@13:50:53 GMT

«میک والاس»: باید از خروج آمریکا از عراق حمایت کنیم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۳۸۰۸

«میک والاس»: باید از خروج آمریکا از عراق حمایت کنیم

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «میک والاس» نماینده ایرلندی پارلمان اروپا در پیامی در توییتر بر ضرورت خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق تاکید کرد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «اگر اتحادیه اروپا به صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه علاقه‌مند است باید از خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق حمایت کند».

والاس در ادامه نوشت: «آمریکا به اندازه کافی ویرانی ایجاد کرده و اگر احترام به تصمیم دموکراتیک پارلمان عراق برای خروج از این کشور را رد کند، هیچ کاری برای صلح انجام نداده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نماینده اروپایی پیشتر نیز از وابستگی اتحادیه اروپا به آمریکا انتقاد کرد بود.

وی در پیامی توییتری نوشته بود: «به نظر می‌رسد که سطح تبعیت اتحادیه اروپا از امپریالسیم آمریکا به سطح جدیدی رسیده که نشانگر عدم استقلال، عدم قدرت و عدم رهبری در موسسات اتحادیه اروپاست. تلاش‌ها توسط آمریکا برای افزایش شکاف میان اتحادیه اروپا با چین و روسیه، تنها تلاشی برای منزوی کردن روسیه و چین نبوده بلکه تلاشی توسط آمریکاست تا اتحادیه اروپا را بیشتر وابسته آمریکا کنید و متاسفانه، اتحادیه اروپای ضعیف در این (دام) افتاده است».

این نماینده اروپایی چند روز پیش نیز از رویکرد دوگانه اتحادیه اروپا در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

وی در پیامی در توییتر نوشت: «بمباران غیرنظامیان و زیرساخت‌های غزه توسط اسرائیل به سطح جنایت جنگی رسیده است و جهان تا کنون این اقدام اسرائیل را محکوم نکرده است. این موضوع معیار‌های دوگانه اتحادیه اروپا را نشان می‌دهد. چه زمانی ما درباره واقعیت نسل کشی مردم فلسطین توسط اسرائیل صحبت خواهیم کرد؟»

درگیری رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری که تا بامداد روز جمعه دو هفته پیش در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پارلمان اتحادیه اروپا خروج آمریکا از عراق صلح خاورمیانه انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان اندیمشک در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، اجتماع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان امام رضا (ع) اندیمشک در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان امام جمعه موقت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک سخنران این اجتماع بود.

در انتهای مراسم دانشجویان با شعار مرگ بر آمریکا پرچم این کشور را به آتش کشیدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902188

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا
  • تجمع دانشجویان اندیمشک در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفتگو کردند
  • جزئیات تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگو بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه
  • کاهش تنش‌ها در منطقه محور تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان