Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@10:56:13 GMT

مذاکرات به بحث‌های کلیدی رسیده است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۴۰۳۹

مذاکرات به بحث‌های کلیدی رسیده است

نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: بحث‌ها بر سر چند موضوع کلیدی و مهم باقی است و تا اینها حل و فصل نشود، طبیعی است تفاهمی هم شکل نمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کاظم غریب‌آبادی در گفتگو با شبکه خبر گفت: مذاکرات وارد موضوعات بسیار مهم و اساسی در دو حوزه رفع تحریم و هسته‌ای شد و چند موضوع باید حتما حل و فصل شود تا اینها حل و فصل نشود، طبیعی است تفاهمی هم شکل نمی‌گیرد و این موضوعات الان تحت بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امکانش هست که هیات‌ها برای مشورت و اخذ دستورالعمل‌ها به پایتخت‌هایشان بازگردند.

 

نماینده ایران در آژانس در پاسخ به خبرنگار شبکه خبر مبنی بر اینکه آیا وارد نگارش متن شدید، گفت: نگارش که از یکی، دو دوره قبل آغاز شده است. هیات‌ها در سه حوزه تعهدات رفع تحریمی و شیوه‌های اجرای آنها و تعهدات هسته‌ای پیش‌نویس‌ها آماده شده و در حال بحث و بررسی است و الان به موضوعات کلیدی و مهم رسیده است.

 

غریب‌آبادی تاکید کرد: آنچه برای جمهوری اسلامی ایران مهم است این که اگر بخواهد تعهدات هسته‌ای شکل بگیرد، فراتر از برجام تعهدی پذیرفته نشود و تمامی تحریم‌ها باید رفع شده و مورد راستی‌آزمایی قرار گیرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاظم غریب آبادی غریب آبادی مذاکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان