Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز چهارشنبه، دوازدهم خرداد، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1400/3/12؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

پورعلی گنجی از حضور در بازی اول ایران محروم است

مرور بازی های تیم ملی مقابل هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق از دو اخطاره شدن و محرومیت مرتضی پورعلی گنجی خبر می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ مطابق آنچه در گزارش بازی های تیم ملی روی خروجی سایت فیفا و سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته، مرتضی پورعلی گنجی یک کارت زرد در بازی مقابل کامبوج دریافت کرد و یک اخطار هم مقابل عراق گرفت و با این حساب از حضور در بازی مقابل هنگ کنگ محروم است.

همچنین احسان حاج صفی و سردار آزمون نیز به واسطه دریافت کارت زرد مقابل بحرین، تک اخطاره هستند و در خطر محرومیت از بازی مقابل بحرین قرار دارند.

فوتبال ما سابقه بدی در بازی دادن بازیکن محروم دارد، تیم امید به واسطه بازی کردن کمال کامیابی نیای محروم از راهیابی به المپیک ۲۰۱۲ لندن محروم شد و سپاهان با بازی دادن به رحمان احمدی محروم، شانس قهرمانی آسیا را از دست داد.

امیدواریم مسئولان تیم ملی در منامه استعلام های لازم را در خصوص تک اخطاره ها و تنها دو اخطاره تیم بگیرند تا این موضوع کار دست تیم ملی ندهد.

ایران پنجشنبه در اولین بازی باقی مانده خود  در مرحله اول انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به مصاف هنگ کنگ می رود.

باشگاه استقلال مشاور ایتالیایی مجیدی را رسما معرفی کرد

باشگاه استقلال گابریله پین را به عنوان مشاور فرهاد مجیدی معرفی کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام فرهاد مجیدی، گابریله پین مربی ایتالیایی ۵۹ ساله هفته آینده به تیم استقلال اضافه خواهد شد.

گابریله پین در دوران بازیگری برای پالرمو، پارما، سمپدوریا، یوونتوس، لاتزیو و پیاچنزا بازی کرده است.

او بعد از دوران بازیگری در تیم‌های پارما، فیورنتینا، گالاتاسرای، والنسیا، النصر و جنوا به عنوان دستیار کار کرده است.

او همچنین در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ مربی تیم ملی ایتالیا بوده و سال‌ها با پراندلی سرمربی مشهور ایتالیایی کار کرده است.

شکایت هندی ها از پرسپولیس | جریمه مالی و محرومیت از حضور تماشاگر در یک بازی خانگی

پرسپولیس با جرایمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و کمیته روابط عمومی، کنفدراسیون فوتبال آسیا رای مربوط به حاشیه سفر سرخپوشان پایتخت به شهر گوا و انتشار پستی تاریخی در مورد فتح هند از سوی ایران را صادر کرد.

در رای کنفدراسیون آسیا، باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۱۷ هزار و ۵۰۰ دلار جریمه نقدی و برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگر بعد از اتمام پاندمی کرونا محکوم شد.

گفتنی است؛ پست یاد شده در زمانی منتشر شد که ارکان بخش رسانه‌ای باشگاه، درون هواپیما و مسافر هند بودند و آن پست بدون دخالت و نظر باشگاه، منتشر شده بود.

کاهش مشتریان سردار آزمون به 4 تیم

رسانه مطرح ورزشی روسیه آخرین تابلوی نقل‌ و انتقال‌ های تابستانی لیگ برتر این کشور را منتشر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، آتالانتا و رم (ایتالیا)، بوروسیا دورتموند (آلمان) و سویا (اسپانیا) 4 تیم خواهان جذب سردار آزمون، مهاجم زنیت سن‌ پترزبورگ هستند.

این رسانه روسی در تابلوی پیشین خود تیم‌ های خواهان سردار آزمون را 7 تیم اعلام کرده بود. بر اساس این گزارش؛ علاوه بر سردار آزمون 7 بازیکن دیگر زنیت نیز از این تیم جدا خواهند شد.

سردار آزمون هم اکنون در اردوی تیم ملی در بحرین به سر می برد.

رسمی؛ کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید شد

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم اورتون با فسخ قرارداد خود با این تیم، با قراردادی سه ساله راهی مادرید شد.

از لحاظ شخصی کارلو آنچلوتی مشکلی با امضای قرارداد با رئال مادرید نداشت و توافقات خیلی زود صورت گرفت. ظاهراً آنتونیو پینتوس، مربی بدنساز سابق رئال مادرید که راهی اینتر شده بود هم به کادر فنی آنچلوتی اضافه خواهد شد.

سرمربی 61 ساله ایتالیایی بین سال های 2013 تا 2015 هدایت رئال مادرید را به عهده داشت و با این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان شد. تنها دستاورد قابل توجه او در اورتون، پیروزی در آنفیلد برای اولین بار از سال 1999 بود.

مراسم معارفه سرمربی ایتالیایی فردا ساعت 18:00 به وقت محلی خواهد بود و قراردادش تا سال 2024 اعتبار خواهد داشت.

لیونل مسی در آستانه تمدید قرارداد دو ساله با بارسلونا

لیونل مسی در تابستان 2020 تا مرز جدایی از بارسلونا رفت و خیلی ها انتظار داشتند با توجه به اتمام قرارداد این ستاره آرژانتینی در تابستان 2021، او راهی منچسترسیتی یا پاری سن ژرمن شود اما حضور خوان لاپورتا در مسند ریاست بارسلونا، ورق را برگردانده است.

به گزارش خبرنگاران معتبر اسپانیایی از جمله میگل ریکو و متئو مورتو، لیونل مسی با پیشنهاد مالی بارسلونا از جمله دستمزد پایه، پاداش ها و فرمول پرداخت ها موافقت کرده و در آستانه تمدید قرارداد دو ساله با بلوگرانا قرار دارد. فقط حل و فصل یک سری جزئیات برای توافق نهایی میان بارسلونا و مسی باقی مانده است. همچنین پیوستن سرخیو آگوئرو، دوست صمیمی لیونل مسی به بارسلونا نقش مهمی در ماندنی شدن مسی در بارسا ایفا کرده است. انتظار می رود مسی را تا 35 سالگی اش در بارسلونا ببینیم.

رسمی؛ کارل هاینتس رومنیگه از بایرن مونیخ جدا شد

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی 65 ساله بایرن مونیخ پس از سال هایی پرافتخار بنا به درخواست خود، از این باشگاه جدا شد.

به گزارش وب سایت بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومنیگه از تاریخ 30 ژوئن 2021 دیگر مدیر اجرایی بایرن مونیخ نخواهد بود و از کادر مدیریتی این باشگاه خارج شد. قرارداد رومنیگه با بایرن مونیخ تا 31 دسامبر 2021 اعتبار داشت اما او بنا به درخواست خودش، قراردادش را زودتر از موعد فسخ کرد. اولیور کان، عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ که قرار بود از 1 ژانویه 2022 مدیر اجرایی بایرن مونیخ شود، از اول جولای، اولین روز فصل 22-2021 کارش را رسما آغاز می کند. 

رسمی؛ اریک گارسیا به بارسلونا پیوست

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا، پس از مدت ها مذاکره و گمانه زنی، اریک گارسیا، بازیکن سابق باشگاه منچسترسیتی به باشگاه بارسلونا بازگشت. صبح امروز آبی و اناری ها با انتشار تصاویری از این بازیکن در پیراهن بارسلونا، پیوستن او به غول اسپانیایی را به طور رسمی اعلام کردند. قرارداد این بازیکن 5 ساله است و تا فصل 26-2025 اعتبار خواهد داشت. همچنین بند فسخ قرارداد این بازیکن 400 میلیون یورو در نظر گرفته شده است.

صبحانه ورزشی 1400/3/12؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی / 11 خرداد 1400 حسین ماهینی نیز واکسن ایرانی زد امیر عابدزاده در تمرینات تیم ملی

 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد آغاز تلاش ها برای رسیدن به صندلی مدیریت استقلال از لباس جدید تیم ملی رونمایی شد کاهش مشتریان سردار آزمون به 4 تیم آنتونیو کونته از گزینه های هدایت رئال مادرید نیست رسمی؛ اریک گارسیا به بارسلونا پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گزارش طرفداری صبحانه ورزشی سردار آزمون رئال مادرید بایرن مونیخ لیونل مسی تیم ملی سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | سی‌وششمین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا، رقابت ادامه‌دار آرسنال و منچسترسیتی و تقابل رم-یوونتوس برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تیترهای کیوسک امروز (یک‌شنبه 5 مه 2024) بودند.

لیگ قهرمانان این‌جاست
المپیکو؛ رم خواهان رسیدن به سهمیه، یووه می‌تواند قطعی‌اش کند
آنچلوتی جادوگر، یک قهرمانی دیگر پیروزی مقابل رم، لیگ قهرمانان را تضمین می‌کند
مکس، هشدار به یووه و جانشینش قهرمان، قهرمان! لالیگایی برای قاب گرفتن قهرمانان
ژیرونای فوق‌العاده رئال مادرید قهرمان لالیگای 24-2023
بارسلونا غرق شد؛ ژیرونا در لیگ قهرمانان اروپا
زنان بارسلونا قهرمان شدند توپچی‌ها تا آخرین نفس ادامه می‌دهند، چون هالند 4 گل زد
خبری که اولدترافورد را شوکه می‌کند؛ بایرن، تن هاخ را می‌خواهد
سر جیم هنوز در عموم از سرمربی قرمزها حمایت نکرده اما آلمانی‌ها دوستش دارند

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!