Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز حبیبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز هیات مدیره باشگاه استقلال دست به اقدامی درست زد. وقتی می‌بینند مدیرعامل باشگاه تحت حمایت وزارت ورزش و معاون وزیر تک روی می‌کند و حتی به مصوبات هیات مدیره هم اعتنا نمی‌کند، به درستی از سمت خود استعفا دادند. من از گوشه و کنار شنیده‌ام که تحرکاتی شده تا اعضای هیات مدیره را از تصمیم خود منصرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما توصیه بنده که پیشکسوت این باشگاه هستم به اعضای محترم هیات مدیره این است حداقل به امضای خودشان احترام بگذارند و از تصمیم شان باز نگردند.

وی اضافه کرد: هوادار مستاصل و سرخورده استقلال امروز همه امیدش به همین هیات مدیره است و آنها به جز امضای خودشان، باید برای دل هواداران هم که شده از تصمیم خود کوتاه نیایند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: آقای مددی در مدیریت استقلال تک روی می‌کند و هر کاری دوست داشته باشد انجام می‌دهد. تک روی به درد استقلال نمی‌خورد و روز به روز بر مشکلات این باشگاه اضافه خواهد کرد. آقای مددی باید توضیح بدهد که پرونده پادوانی چه شد؟ شکایت استراماچونی به کجا رسید؟ تکلیف میلیچ و دیاباته و مطالبات آنها چه شد؟ تکلیف تمدیدی ها چیست؟ و ده ها سئوال دیگر که باید پاسخگو باشد.

گودرز حبیبی

حبیبی بیان داشت: وزارت ورزش چه چیزی از جان استقلال می‌خواهد؟ آقای وزیر ورزش، آقای معاون وزیر، لطفاً دست از سر استقلال بردارید. هیچگاه تصمیمات شما برای استقلال مفید نبوده و هواداران از تصمیمات شما خون دل می‌خورند. می‌خواهید استقلال را منحل کنید و خیالتان راحت شود؟

وی اضافه کرد: نسخه جدیدی هم که وزارت ورزش برای استقلال پیچیده فروش سهام آن است. مگر وزارت ورزش مالک استقلال است که قصد فروش سهام آن را دارد؟ مالک این باشگاه میلیون‌ها هواداری هستند که خون دل می‌خورند، هزینه می‌کنند، در سرما و گرما برای حمایت از آن به میدان می‌آیند. هوادارانی که سر بازی‌های این تیم سکته کرده‌اند، جانشان را از دست دادند، چشمشان را از دست داده‌اند و به اندازه خانواده شان برای این تیم ارزش و شان قائل هستند؛ آنها مالک اصلی باشگاه هستند و باید به خواسته و مطالبات شان احترام گذاشت.

حبیبی گفت: در آخر یک بار دیگر از اعضای محترم هیات مدیره می‌خواهم که به خاطر امضای خودشان، دل این هواداران و به حرمت ۷۵ سال قدمت استقلال پای تصمیم شان بایستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گودرز حبیبی تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال گودرز حبیبی لیگ برتر فوتبال ایران هیات مدیره استقلال وزارت ورزش و جوانان هیات مدیره وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فصل جدید آبی
  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس