Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی رضاپور سه شنبه  شب در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان پارسیان اظهار داشت:هم اکنون بازار مرغ این شهرستان با تمهیدهای بکارگرفته شده درحال حاضر به ثبات رسیده است،برای انکه به قیمت مصوب دست مصرف کننده برسد اداره‌های دولتی ناظر و نهادهای غیر دولتی صنفی متولی نظارت در این زمینه را جدی گیرند.

وی ادامه داد: براساس رایزنی و پیگیری انجام شده با کارخانه سیمان لامرد هر اندازه سیمان برای مصالح ساختمانی و بلوک زنی‌ها و پروژه های عمرانی  پارسیان نیاز باشد تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پارسیان بیان به موضوع نان هم پرداخت و بیان داشت: نظارت دقیق و کارشناسانه بر نانوایی‌ها و نحوه تخصیص سهمیه آرد متناسب با نیاز مورد توجه است و نظارت بر اجرای دقیق این موارد بر عهده اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان قرار دارد.

رضاپور ابراز داشت: اداره صمت و تمامی همکاران در اصناف و اتحادیه‌های، راهبرد سختگیرانه‌تری در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی درخصوص کرونا اعمال کنند.

شهرستان پارسیان نیز با ۱۷ هزار نفر جمعیت در فاصله ۵۰۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها پارسیان ویروس کرونا هرمزگان گوشت مرغ بندرعباس سیمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارسیان ویروس کرونا هرمزگان پارسیان ویروس کرونا هرمزگان گوشت مرغ بندرعباس سیمان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان