Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدرضا صائینی شامگاه سه شنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، با مقایسه میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در موج‌ سوم و چهارم در استان افزود: بر این اساس بیشترین تعداد مرگ و میر هفتگی به ترتیب در پیک سوم ۶۸ نفر و پیک چهارم ۵۳ نفر بود و تعداد کل فوتی‌ها نیز در پیک سوم ۵۸۳ نفر و چهارم ۲۲۳ نفر ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در ارتباط با میزان بستری بیماران کرونایی در پیک‌های سوم و چهارم کرونایی، میزان بستری‌ها در پیک سوم چهار هزارو ۷۳۰ (میانگین ۷۹) و پیک چهارم چهارهزارو ۶۲۳ نفر (میانگین ۹۰) بوده و بیشترین بستری روزانه در موج سوم ۱۲۳ بیمار و موج چهارم ۱۸۵ بیمار بوده است.

این مسوول با اشاره به درصد اشغال تخت‌های بیمارستانی در پیک سوم و چهارم کرونا در استان ادامه داد: بیشترین تخت اشغال شده بخش آی سی یو در پیک سوم ۹۰ درصد و پیک چهارم نیز به ۱۰۰ درصد رسید و درصد اشغال تخت‌های غیر آی سی یو ناشی از کرونا در پیک سوم ۸۰ درصد و پیک چهارم ۱۰۵ درصد به مدت یک هفته بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به مصاحبه انجام گرفته با مبتلایان کرونا در پیک سوم و چهارم بیماری در خصوص علت ابتلا به کووید - ۱۹، گفت: درصد ابتلا از اعضای خانواده در موج سوم ۳۷ درصد و موج چهارم، ۴۴ درصد و همچنین درصد ابتلا از دورهمی‌ها در پیک سوم ۱۱ درصد و پیک چهارم ۱۶ درصد بوده است.

وی در ارتباط با مقایسه درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در موج سوم و چهارم نیز ظهار داشت: درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در موج سوم ۸۰.۶ درصد و موج چهارم ۷۰.۶۵ درصد بوده که درصد استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در پیک سوم به ترتیب، ۷۹.۹۴ درصد و  ۷۹.۱۳ درصد و در پیک چهارم نیز ۷۱.۴۱ درصد و ۶۹.۶۵ درصد بوده است.

صائینی با اشاره به افزایش مختصر مبتلایان به کرونا در شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: باید منتظر روند کاهشی ابتلا به کرونا در هفته‌های آتی در این شهرستان بود و بر این مبنا همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی بیش از گذشته رعایت شود.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فاصله گذاری اجتماعی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فاصله گذاری اجتماعی کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان فاصله گذاری اجتماعی زنجان اخبار کنکور پیک چهارم سوم و چهارم موج سوم پیک سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند