Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از ورزشکاران و مسوولان مهریز با بیان اینکه این قدیمی‌ترین مکان ورزشی احداث شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان زیر مجموعه اداره ورزش و جوانان منطقه به خاطر فرسودگی و تخریب چمن طبیعی اصلا دیگر قابل استفاده نوجوانان و جوانان نیست بر پیگیری حل مشکل تاکید کردند.

این عده در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه حدود ۲ سال است برای تبدیل چمن طبیعی به جای مصنوعی برخی کارهای ابتدایی آن صورت گرفته و سپس هیچ اقدام عاجلی برای حل مشکل مجموعه صورت نگرفته و نوجوانان و جوانان منطقه فضای مناسبی برای ورزش ندارند، پیگیری حل آن را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوولان به تعهدات خود عمل کنند

رضا علیان یکی از فرهنگیان منطقه که سرپرستی برخی از تیم‌های ورزشی را بر عهده دارد با بیان اینکه بعد از خاکبرداری ابتدایی این فضا مدتی است دیگر اقدامی جدی برای تبدیل آن به چمن مصنوعی صورت نگرفته و این امر موجب  نارصایتی شده، بر پیگیری و اقدام و عمل مسوولان را مورد تاکید قرار داد. 

وی افزود: نقشه زمین چمن مصنوعی این مجموعه ورزشی در شهرستان طراحی شده که به صورت یک زمین مناسب و بزرگ احداث و مورد استفاده قرار گیرد که بعد از چندین نقشه زمین آن عوض شد و تبدیل به چمن مصنوعی کوچک و پارک کودک گردید .

وی خاطرنشان کرد: حتی برخی به دنبال تبدیل این مجموعه به صورت فضای مورد استفاده برای بانوان بودند که با نظر اکثریت ورزشکاران و مردم شهرستان با طرح مخالفت شد و به رغم گذشت زمان و قول مسوولان هنوز اقدام عاجلی صورت نگرفته است.

این فعال ورزشی اطهار کرد: در این خصوص تاکنون در مهریز و مرکز استان با مسوولان ورزش و جوانان، شهرداری و فرمانداری چندین جلسه برگزار شده که برای حل مشکل موجود و تبدیل چمن طبیعی به مصنوعی برای استفاده عموم مردم با امکانات جانبی اقدام شود که هنوز خروجی مشخصی نداشته است.

همچنین حسین افرادان یکی از پیشکسوتان ورزش مهریز تاکید کرد: این مجموعه با چند دهه قدمت و موقعیت خوب در شهرستان بعد از نابودی و فرسودگی چمن طبیعی بنا بود که با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان و برخی دستگاه های مسوول به چمن مصنوعی و سایر امکانات ورزشی تبدیل شود.

وی اظهار کرد: به رغم قول‌های مکرر مسوولان و وعده و وعید مسوولان و نیاز مردم و مطالبه ورزشکاران کار رها شده و این امر موجب نارضاتی ورزشکاران است، بنابراین از مسوولان استدعا می‌شود با اقدام و عمل به موقع خود جلو نابودی این مکان ورزشی را بگیرند.

وی تصریح کرد: باید در اولین گام، این مجموعه برای جذب بودجه سالانه توسط اداره ورزش و جوانان و فرمانداری مهریز جزو پروژه‌های کددار قرار گیرد که اگر این امر محقق شود بسیاری از مشکلات آن برای تکمیل و تجهیز و برنامه‌های مختلف به کلی مرتفع می‌شود.

شهرداری به تعهدات خود عمل می‌کند

معاون شهرداری مهریز گفت: در خصوص مجموعه ورزشی  شهید صدوقی قرار بوده این اداره با همکاری راه و شهرسازی و شرکت تعاونی وحدت دهیاران شهرستان نسبت به آماده‌سازی زمین مذکور برای ایجاد چمن مصنوعی اقدام شودکه شهرداری تاکنون تعهدات خود را عمل کرده است .

رسول یزدی با بیان اینکه توسط شهرداری بخشی از خاکبرداری مجموعه به پایان رسیده ادامه داد: بر همین اساس با توجه به اینکه شهرداری به ماشین‌آلات خود در سایر پروژه‌های عمرانی شهر احتیاج داشت و طرح‌های خودش راکد مانده  اعلام کرد در صورتی به کار ادامه می‌دهد که ادارات دیگر نیز ماشین‌آلات اعزام کنند.

وی اظهار کرد: ماشین‌آلات شهرداری فرسوده است و بضاعت آنچنانی ندارد و نمی‌تواند به تنهایی نسبت به انجام کار در این مجموعه اقدام نماید و اگر سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به تعهدات خود در همکاری با شهرداری  برای اعزام ماشین آلات اقدام کنند مشکل حل می‌شود.

وی گفت: تاکنون جلسه‌ای با حضور معاون فرماندار، اداره ورزش و جوانان، شهرداری و مسوولان شرکت تعاونی دهیاران منطقه تشکیل شده که همه با هم وظایف را برای سازماندهی این مجموعه انجام دهند  که تا لحظه هنوز هیچ اقدامی از طرف ورزش و جوانان به شهرداری صورت نگرفته است.

چمن مصنوعی مهریز به ۲ میلیارد تومان اعتبار نیار دارد

رییس اداره ورزش و جوانان مهریز هم اظهار داشت: برای ساماندهی این مجموعه به خصوص تبدیل چمن طبیعی به مصنوعی که جزو تعهدات این اداره است به ۲۰ میلیارد ریال بودجه نیاز است ولی در کنار این اداره باید شهرداری، راه و شهرساری و شرکت تعاونی دهیاران برای همکاری در تسطح و سایر امور مجموعه وظایف خود را انجام دهند.

علیرضا محمدی خرم دشتی افزود: تاکنون توسط این اداره بر اساس مطالبات مردم با برگزاری جلسه در شهرستان و مرکز استان برخی اقدامات صورت گرفته ولی باید ابتدا کارهای مقدماتی این مجموعه و زیرساخت چمن مصنوعی توسط سایر دستگاه‌های مسوول بخصوص شهرداری صورت گیرد .

وی تصریح کرد: یاید برای  اینکه مجموعه به سرانجام  مقصود برسد ابتدا با پیگیری فرمانداری و سپس مسوولان استان نسبت به کددار کردن این مجموعه با سابقه با موقعیت عالی در شهرستان اقدام لازم صورت گیرد که اگر این امر محقق شود خیلی از مشکلات طرح برای آینده حل می شود و خولسته برحق ورزشکاران محقق می شود.  

هم‌اکنون ۲ هزار و ۵۰۰  ورزشکار مهریز زیرپوشش بیمه ورزشی هستند که از این تعداد حدود یک‌هزار نفر آنها را بانوان تشکیل می‌دهد که در ۳۰ هیات فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد.

برچسب‌ها مهریز طرح های عمرانی یزد وزارت ورزش و جوانان بودجه ۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز طرح های عمرانی یزد مهریز طرح های عمرانی یزد وزارت ورزش و جوانان بودجه ۹۹ اخبار کنکور اداره ورزش و جوانان صورت نگرفته تعهدات خود چمن مصنوعی ماشین آلات چمن طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان