Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:53:03 GMT

برخی نانوایان چهارباغ مرتکب گرانفروشی شده اند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۴۴۴۵

برخی نانوایان چهارباغ مرتکب گرانفروشی شده اند

سید احمد افتخاری روزچهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملکرد همه واحدهای صنفی چهار باغ زیر ذره بین ناظران و بازرسان ادارات ذیربط قرار دارند و تشدید  برخورد با متخلفان صنفی به ویژه در روزهای پیش روی در اولویت ویژه قرار گرفته است. 
وی با ذکر این نکته که تعدادی از خبازان متاسفانه از انصاف که سرلوحه فعالیت های صنفی است فاصله گرفته اند،  گفت: طبق ضوابط و مقررات ،  کم فروشی نان و فروش آرد سهمیه ای تخلف است و متخلفان تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افتخاری از نانوایی ها خواست ضوابط و مقررات را رعایت کرده از کم فروشی و گرانفروشی پرهیز نمایند در غیر این صورت با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: سهمیه آرد هر نانوایی بایستی به صورت کامل در محل همان نانوایی تخلیه شود و برای جلوگیری از تخلفات هیچ یک از واحدهای نانوایی اجازه ندارند بخشی از  آرد سهمیه ای خود را به بهانه امانت ، قرض و غیره به نانوایی های دیگر انتقال دهند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چهارباغ  در ادامه این گفت و گو عدم رعایت کامل ساعات کار اصناف از جمله نانوایی ها را تخلف عنوان کرد و به کسبه این شهرستان توصیه کرد دستورالعمل های صادره دراین زمینه را رعایت کنند تا با آنان به عنوان متخلف برخورد نشود.
افتخاری تصریح کرد: همه نانوایی ها در سطح شهرستان  چهارباغ موظف شده اند برچسپ  قیمت نان ، نام آرد  سهمیه ای، وزن چانه و تلفن شکایات  را در مکانی نصب کنند که برای مشتریان قابل رویت باشد.
وی با اشاره به تشدید روند نظارت و بازرسی در اقلام اساسی به ویژه آرد و نان در سطح  چهارباغ از شهروندان  درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را از طریق سامانه http://www.۱۲۴.ir اعلام نمایند تا متخلفان صنفی طبق مقررات تحت پیگرد قرار گیرند.   
وی همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک و داشتن کارت بهداشت عوامل نانوایی  را الزام آور ذکر کرد و افزود: با افراد خاطی برخورد خواهد شد. 

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری چهارباغ واقع در جنوب غربی کرج مرکز استان البرز ، اواخر سال گذشته از ساوجبلاغ منتزع و ارتقا یافت.

برچسب‌ها آرد چهارباغ کرج صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد چهارباغ کرج آرد چهارباغ کرج صمت اخبار کنکور نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو پیش از ظهر دوشنبه با همراهی مجتبی عبداللهی، استاندار البرز از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق در باغستان کرج و چهارباغ بازدید کرد.

پست باغستان در سال گذشته به عنوان اولین پست ۴۰۰ کیلوولت البرز با حضور وزیر نیرو مورد بهره برداری قرار گرفت و مقرر شد دو پست دیگر نیز در این استان راه اندازی شود.

ایجاد پست ۴۰۰ کیلوولت برق در چهارباغ نیز در سال گذشته در سفر وزیر نیرو به استان البرز مصوب و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

تأمین اعتبارات و رفع موانع جهت تسریع در تکمیل پست، از جمله موضوعات مورد بررسی در این بازدید بود.

کد خبر 6092076

دیگر خبرها

  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • بازنمایی اصفهان قدیم (عکس)
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم