Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا میقانی روز  چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: از مجموع ۵۷ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده برای شهرستان مهدیشهر ۵۰ شعبه ثابت و هفت شعبه سیار است.

وی اضافه کرد: ۲۵ شعبه اخذ رای، مربوط به شعبه مرکزی در مهدیشهر و درجزین است و ۳۲ شعبه اخذ رای برای شهمیرزاد پیش‌بینی شده است.

فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: ۹۰۰ نفر در این شهرستان به عنوان عوامل اجرایی، کار برگزاری انتخابات در ۲۸ خردادماه را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میقانی اظهار داشت: سه‌هزار نفر در رده‌های مختلف اجرایی شامل هیات‌های اجرایی و بازرسی، ستاد انتخابات، نمایندگان فرماندار، اعضا شعب، کاربران، رانندگان و نیروهای خدماتی انتخابات می‌شوند.

وی ادامه داد: ۵۷ رابط سلامت در شعبه‌های اخذ رای برای انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان مهدیشهر به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و جلوگیری از ازدحام جمعیت  بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت خواهند کرد.

وی یادآور شد: ستاد انتخابات در این شهرستان با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و انجام هماهنگی‌های لازم آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه و در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار مهدیشهر گفت: همواره مردم در بزنگاه ها با حضور حماسی خود در صحنه ، بهترین اهرم برای مقابله با دشمنان بودند  و اکنون در این مقطع حساس ، حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد، نقشه های دشمن را خنثی می سازد.

شهرستان مهدیشهر در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر سمنان قرار دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد برگزار می شود.

٧٧٨ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شده که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها می‌شود.

۲ هزار و ۲۴۹ داوطلب شوراهای اسلامی برای ۳۰۷ روستا در استان سمنان نام نویسی کردند که از این تعداد ۹۳ درصد مرد و هفت درصد زن هستند.

بر اساس آمارهای رسمی اعلام شده، میزان مشارکت مردم استان سمنان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸۰.۴ درصد و در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۷۵.۴ درصد بود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان مشارکت انتخاباتی مهدی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان مشارکت انتخاباتی مهدی شهر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور شهرستان مهدیشهر دوره انتخابات شعبه اخذ رای ۲۸ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدها از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه خواهد بود، اظهار کرد: برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲ منتخب حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف که در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیشترین آرا را کسب کرده، در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند و کد انتخاباتی آنان به فرمانداری‌ها اعلام شده است.

طالبی با بیان اینکه اعتبارنامه سه منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری هم در استان صادر شده است، افزود: تعداد شعب پیش بینی شده برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۸۷ شعبه است.

وی با تأکید بر اینکه از این تعداد ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار خواهد بود، یادآور شد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲ شعبه سیار به شعب شهرستان بیرجند افزوده خواهد شد.

کد خبر 6089770

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات