Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@04:56:35 GMT

سریع‌ترین راه‌های شروع کسب‌وکار اینترنتی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۵۰۳۸

اگر قبلا برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار نیاز به ماه‌ها دوندگی و خون دل خوردن بود، امروز با وجود اینترنت خبری از آن مصائب نیست! یکی از نعمت‌های اینترنت این است که بسیاری از کسب‌وکارهای امروزی را می‌توان با کمترین امکانات راه‌اندازی کرد و درآمد نسبتاً خوبی هم از آن‌ها کسب کرد. اگر به کسب درآمد از اینترنت فکر کرده‌اید و به‌دنبال راهی سریع برای شروع کسب‌وکار آنلاین خود بوده‌اید به خواندن ادامه دهید تا با بعضی از سریع‌ترین روش‌های آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

روزانه بخش زیادی از زمان فراغت همهٔ ما در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌شود. بنابراین کسب‌وکارها برای بهتر دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی مختلف حضور پیدا می‌کنند و برای تبلیغات خود در این شبکه‌ها هزینه می‌کنند. هر یک از این کسب‌وکارها، از حدی که بزرگ‌تر شوند، نیاز به یک مدیر شبکه‌های اجتماعی دارند.

وظیفهٔ مدیر شبکه‌های اجتماعی این است که برای همهٔ شبکه‌های اجتماعی آن کسب‌وکار محتوا تولید کند و به معرفی کسب‌وکار و تبلیغ محصولات و خدمات آن بپردازد، برنامهٔ انتشار محتواهای تولید شده را تنظیم کند، با استفاده از ابزارهای تحلیلی به نظارت بر شبکه‌های اجتماعی بپردازد و براساس سیاست‌های سازمان به سؤالات مخاطب‌ها پاسخ دهد. ادمین شبکه‌های اجتماعی شدن مخصوصا اینستاگرام یکی از بهترین راه‌های رسیدن به درآمد اینترنتی است.

تولید پادکست

در سال‌های اخیر تولید پادکست بسیار افزایش یافته است و طرفداران زیادی پیدا کرده است. مشغله‌های زندگی امروزی باعث شده افراد به جای خواندن به کسب اطلاعات از راه شنیداری روی بیاورند.

برای تولید پادکست تنها به وسیله‌ای برای ضبط صدای باکیفیت نیاز است. میکروفون با کیفیت خوب را می‌توان با هزینه‌ای معقول تهیه کرد و به تولید پادکست پرداخت. حتی برای شروع می‌توان از یک گوشی معمولی هم استفاده کرد. برای انتشار فایل ضبط شده هم نیاز به سایت، وبلاگ یا یک شبکهٔ اجتماعی است که با وجود اینترنت فراهم کردن این فضا کار سختی نیست.

تبلیغات

تبلیغات راهی است برای معرفی محصولات یا خدمات به مخاطب. تبلیغات از راه‌های مختلفی انجام می‌شود. ازجمله تلویزیون، بیلبورد‌ها، روزنامه، شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و... . امروزه با پر رنگ‌تر شدن نقش اینترنت در زندگی انسان تبلیغات اینترنتی در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی به‌شدت درحال افزایش است.

با داشتن یک سایت یا شبکهٔ اجتماعی فعال می‌توان با قبول تبلیغ برای سایر کسب‌وکار‌ها در زمانی کم به درآمد رسید. هرچه سایت یا شبکهٔ اجتماعی شما فعال‌تر و شناخته شده‌تر باشد کسب‌وکارهای مهم‌تری درخواست تبلیغ می‌کنند و میزان درآمد هم بیشتر می‌شود.

همکاری در فروش

همکاری در فروش که همه آن را با نام اَفیلیِت مارکتینگ می‌شناسند نوعی کسب‌وکار آنلاین است که با معرفی کالای کسب‌وکارهای دیگر می‌توان از آن‌ها پورسانت دریافت کرد. برای مثال می‌توان در سایت یا وبلاگ خود محصول یا خدمتی را معرفی کرد و بازدیدکننده‌هایی سایت را برای کلیک و خرید آن محصول ترغیب کرد. هر زمان کسی با استفاده از آن لینک وارد صفحهٔ آن محصول یا خدمت شود یا آن را بخرد آن کسب‌وکار به معرفی‌کننده پورسانت پرداخت می‌کند.

پرداخت پورسانت در این روش فروش به چند مدل تقسیم می‌شود. مدل اول پرداخت به ازای هر خرید است. درواقع همکاری در فروش در ابتدا بر این اساس شکل گرفت. به این معنی که در صورتی پورسانت به منتشرکنندهٔ تبلیغات پرداخت می‌شود که مشتری خرید انجام دهد. مبنای آن هم کلیک بر روی آخرین مرحلهٔ خرید یعنی دکمهٔ پرداخت است.

روش دیگر پرداخت به ازای جذب مشتری بالقوه است. در این روش به ازای هر بازدیدکننده‌ای که اطلاعات خود را در سایت ثبت کند به منتشرکنندهٔ تبلیغ پورسانت پرداخت می‌شود. این روش برای کسب‌وکارهایی مناسب است که در آن امکان خرید سریع کم است و بازدیدکننده برای اینکه خرید خود را قطعی کند نیاز به بررسی بیشتر دارد تا بتواند محصول مد نظر خود را انتخاب کند.

روش دیگر پرداخت به ازای نمایش است. در این روش به ازای هر هزار بار بازدید به منتشرکنندهٔ تبلیغ پورسانت پرداخت می‌شود. روش دیگری که تقریباً به این روش شباهت دارد پرداخت به ازای هر کلیک است. در این روش به ازای تعداد دفعاتی که بازدیدکنندگان روی لینک تبلیغ کلیک کنند به منتشرکنندهٔ آن پورسانت پرداخت می‌شود.

مدل دیگری از پرداخت هم وجود دارد که ارتباطی با تعداد بازدیدکنندگان ندارد. در این مدل صرفاً با انتشار تبلیغ به تبلیغ‌کننده هزینه پرداخت می‌شود. هر چه از روش اول (پورسانت به ازای خرید) به سمت روش‌های بعدی حرکت کنیم، از مدل همکاری در فروش دورتر می‌شویم و به سمت تبلیغات می‌رویم.

دراپ شیپینگ (Drop Shipping)

دراپ شیپینگ یک روش خرده‌فروشی است. در این نوع فروش آنلاین فروشنده کالایی به‌صورت فیزیکی ندارد. بلکه ابتدا مشتری سفارش خود را ثبت می‌کند و سپس فروشنده، کالا را از شخص ثالث خریداری می‌کند و آن را برای مشتری ارسال می‌کند. نکتهٔ مثبت این نوع فروش آنلاین این است که بدون داشتن سرمایه و تهیهٔ کالا به‌صورت عمده می‌توان در خانه کسب درآمد کرد.

مزایای این روش این است که نیازی به انبار برای نگهداری کالا‌ها نیست، از دردسر‌های بسته‌بندی و ارسال کالاها خبری نیست و بابت فروش نرفتن کالاها و ضرر‌های احتمالی نگرانی وجود ندارد. تنها چیزی که برای این کسب‌وکار نیاز است یک سایت فروشگاهی است که بتوان سبد خریدی برای مشتری در آن قرار داد تا کالای خود را سفارش دهد.

وبلاگ نویسی

امروزه راحت‌تر از هر زمان دیگری می‌توان یک وبلاگ ساخت و هرکسی که بداند چطور از آن کسب درآمد کند می‌تواند پردرآمدترین کسب‌وکار آنلاین را داشته باشد. مطالبی که در وبلاگ منتشر می‌شود می‌تواند آموزش یک مهارت باشد یا انتشار اطلاعات دربارهٔ مبحثی که افراد ممکن است به آن علاقه داشته باشند. به طور کلی مطالب وبلاگ می‌تواند آموزشی، اطلاع‌رسانی یا سرگرم‌کننده باشد. هر اطلاعاتی که بتواند توجه گروه هدف را به خود جلب کند می‌تواند درآمد ایجاد کند.

برای موفق بودن در وبلاگ نویسی باید قبل از شروع نوشتن گروه هدف را مشخص کرد. نمی‌توان موضوعی را انتخاب کرد که نظر همه را جلب کند. اما می‌توان گروه هدف خود را به گونه‌ای انتخاب کرد که جمعیت بیشتری از جامعه را در بر بگیرد.

به طور کلی کسب‌و کارهای آنلاین را می‌توان بدون تجهیزات و سرمایهٔ کلان شروع کرد. برای راه‌اندازی اکثر کسب‌وکارهای آنلاین تنها به یک سایت نیاز است. بعضی از این کسب‌وکارها هم نیاز به سایت فروشگاهی دارند. این روز‌ها راه‌اندازی سایت کار چندان پیچیده‌ای نیست و با کمک گرفتن از سایت‌ساز‌ها می‌توان در کمترین زمان یک سایت راه‌اندازی کرد. یکی از بهترین این سرویس‌ها، سایت ساز ویترین است. با کمک ویترین می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید و کسب‌وکار اینترنتی خود را شروع کنید. اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دارید هم می‌توانید با استفاده از فروشگاه ساز ویترین و با خدماتی پیشرفته‌تر، سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید و یکی از راه‌های فروش را انتخاب کنید و کسب‌وکار اینترنتی خود را شروع کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: پورسانت پرداخت شبکه های اجتماعی پرداخت به ازای همکاری در فروش پرداخت می شود تولید پادکست کسب وکار کسب وکارهای راه اندازی یک سایت شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا و لاتزیو و یوونتوس، آرسنال و چلسی در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز سه‌شنبه

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

چمپیونشیپ انگلیس (لسترسیتی - ساوتهمپتون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی ایتالیا (لاتزیو - یوونتوس) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لیگ برتر انگلیس (آرسنال - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 747113

دیگر خبرها

  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد