Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نیکدل روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا، ابراز داشت: گرمسار یک شهرستان صنعتی است که تعداد زیادی واحد تولیدی در شهرک صنعتی آن مستقر است اما با وجود ظرفیت فوتبال و فوتسال این شهرستان برای دارا بودن تیم در مسابقات لیگ های کشوری استقبال واحدهای صنعتی در حمایت از تیم‌ها قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: تیم فوتسال سبحان فلز در رده آقایان و تیم فوتسال پارس در رده بانوان ۲ تیم کشوری گرمسار هستند که سرمایه‌گذاری برای حمایت از آن ها نیست و تیم سبحان فلز در ادامه مسیر نیازمند حمایت بیش از پیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گرمسار ۹ باشگاه ورزشی ثبت شده دارد که از این تعداد ۶ باشگاه در مسابقات شهرستانی شرکت می‌کنند و قهرمان به مسابقات استانی و ملی راه می‌یابد.

نیکدل تصریح کرد: مسابقات شهرستانی تیم‌های فوتبال گرمسار از یازدهم خرداد طبق جدول زمان‌ بندی در رده‌های مختلف جوانان، نوجوانان، نونهالان، امید و پایه آغاز می‌شود و بر اساس شنیده‌ها مسابقات کشوری از آبان و آذر امسال برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: گرمسار از لحاظ ورزشی به خصوصی در زمینه فوتبال و فوتسال دارای بازیکنان خوبی است و حمایت از ورزشکاران می‌تواند ورزش استان سمنان را متحول کند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان گرمسار گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی لازم است شرکت‌های صنعتی کوچک و بزرگ به عنوان حامی مالی در رشته های مختلف ورزشی استان مشارکت داشته باشند.

برچسب‌ها فوتبال فوتسال بانوان سمنان فوتسال گرمسار وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فوتسال بانوان سمنان فوتبال فوتسال بانوان سمنان فوتسال گرمسار وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم

مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین شهرستان آران و بیدگل با عنوان "جام شهدای مدافع حرم" درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

 در این مسابقات 24 تیم از دی ماه سال گذشته با هم به رقابت پرداختند.

تیم منتخب مهاجرین این شهرستان قرار است در مسابقات انتخابیه تیم ملی مهاجرین افغانستان که در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود اعزام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد