Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات یک روزه آزاد کشوری گلف در رده بانوان با بیش از ۵۰ ورزشکار از ۱۳ استان فردا برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف،  مسابقات یک روزه آزاد کشوری گلف در بخش بانوان و با حضور مسئولان ورزش و فدراسیون فردا در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات بیش از 50 ورزشکار از 13 استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی رقابت خواهند کرد.

این رقابت‌ها از ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد و طبق پیش‌بینی‌ها اختتامیه مسابقات ساعت 16 خواهد بود.

برگزاری مسابقات یک روزه آزاد کشوری گلف با بیش از 90 ورزشکار

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلف گلف مسابقات یک روزه آزاد کشوری گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد

به نظر می‌رسد لارستان آمادگی برگزاری جام تختی را ندارد و رقابت‌های کشتی آزاد این جام، با چند روز تعویق در استانی دیگر برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی طی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در اهواز، قرار بود پیکارهای کشتی آزاد جام تختی نیز 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود.

گفته شده بود سالن تازه تأسیس لارستان میزبانی رقابت‌ها را برعهده خواهد داشت، اما اکنون صحبت از منتفی شدن میزبانی لارستان از این رقابت‌هاست.

ساسان خوبیاری رئیس هیئت کشتی استان فارس در این رابطه به تسنیم گفت: از ابتدا هیئت نقشی در این میزبانی نداشت و لارستان خودش با فدراسیون در ارتباط بود، اما ما هم شنیدیم که برگزاری رقابت‌ها در این شهر منتفی شده است.

از زنجان به‌عنوان گزینه جایگزین لارستان یاد می‌شود و به نظر می‌رسد با توجه به تغییر میزبان، زمان برگزاری این رقابت‌ها نیز با یک هفته تعویق مواجه شود.

البته امسال برخلاف سال‌های گذشته، جام تختی در هیچ‌کدام از دو رشته آزاد و فرنگی نقشی در انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به المپیک ندارد و حتی در اغلب اوزان نیز تکلیف ملی‌پوشان اعزامی به اوزان غیرالمپیکی نیز مشخص شده است و به نظر می‎رسد جام تختی میدانی برای شناسایی تیم امید و پشتوانه‌ها برای دعوت به اردوها و اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت