Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان دیروز گفت:برخی دورهمی‌های نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در منطقه جنوب غرب خوزستان با نفرات زیاد و در مکان‌های بسته گزارش شده که باعث نگرانی‌ زیاد پرسنل درمان خط مقدم مقابله با کرونا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شهرستان‌های جنوب غرب خوزستان به لحاظ درگیری با بیماری کرونا در شرایطی حساسی قرار دارند و هرگونه تجمع باعث شیوع گسترده ویروس کرونا و ورود مجدد به وضعیت قرمز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با اینکه شهرستان‌های تابعه این دانشگاه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند ولی آمار ابتلا و بستری در بیمارستان های این منطقه زیاد است و هرگونه سهل انگاری منطقه را وارد پیک بعدی بیماری خواهد کرد.

او بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا برای برگزاری انتخاباتی سالم و آرام از سوی نامزدها، عوامل اجرایی و مردم ضروری است.

سلمان‌زاده افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا تجمع در ستادهای انتخابات بر اساس رنگ‌بندی کرونایی هر شهرستان در نظر گرفته شده و در شهرهای قرمز ۱۵ نفر، نارنجی ٢٠ و زرد ٣٠ نفر تعیین شده است و هرگونه تجمع در ستادهای منطقه جنوب غرب خوزستان نباید بیشتر از ۲۰ نفر باشد ضمن اینکه فاصله گذاری اجتماعی نیز باید مدنظر قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه حفظ جان و سلامت مردم بسیار اهمیت دارد، بیان کرد: باید توصیه‌های بهداشتی در تبلیغات نامزدها و در جریان انتخابات از سوی همه نامزدها  و هوادارانشان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری جنوب غرب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در این اطلاعیه آمده است: بالا بودن ضرایب ناپایداری، وزش باد‌های متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای و احتمال رخداد گرد و خاک همرفتی بر روی کشور‌های همسایه و تاثیر آن بر مناطقی از استان از اواخر وقت امروز دوشنبه تا اوایل وقت چهارشنبه هفته جاری در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.
این شرایط خطراتی از جمله کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال آسیب به تاسیسات و سازه‌های سبک به همراه دارد.
توصیه می‌شود: احتیاط در تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و سست، استحکام سازه‌های موقت از جمله تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ای در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت