Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:48:58 GMT

هازارد: به خاطر قهرمانی چلسی خوشحالی نکردم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۵۲۸۵

هازارد: به خاطر قهرمانی چلسی خوشحالی نکردم

ادن هازارد می گوید که او پیروزی چلسی برابر منچسترسیتی در فینال چمپیونزلیگ را جشن نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد می گوید که قهرمانی چلسی در چمپیونزلیگ را جشن نگرفته است. آبی ها روز شنبه با پیروزی برابر منچسترسیتی به لطف تک گل کای هاورتز توانستند دومین قهرمانی تاریخ خود در چمپیونزلیگ را جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین جام قهرمانی در اروپا بود که آبی ها پس از قهرمانی سال 2012 با هدایت روبرتو دی ماتئو، این بار با توماس توخل به دست می آوردند.

هازارد در سال 2012 و پس از نخستین قهرمانی چلسی به این تیم ملحق شد و تا پیش از جدایی از چلسی در سال 2019 و پیوستن به رئال مادرید دیگر موفق نشد به همراه آبی ها جام قهرمانی در اروپا را بالای سر ببرد.

 

 

ستاره ملی پوش بلژیکی اما می گوید که به خاطر قهرمانی چلسی خوشحالی نکرده است و تنها تمرکزش روی قهرمانی در چمپیونزلیگ به همراه رئال مادرید است.

هازارد در پاسخ به این پرسش که آیا به خاطر قهرمانی چلسی خوشحالی کرده و جشن گرفته، گفت: "البته که نه! من بازیکن رئال مادرید هستم پس از قهرمانی چلسی خوشحال نیستم.

من فقط برای چند تا از دوستانم در آن تیم خوشحالم اما امیدوارم فصل بعد رئال مادرید قهرمان شود."

هازارد که به همراه چلسی دو بار به قهرمانی در لیگ برتر رسیده است، در دوران حضورش در رئال مادرید تاکنون تنها در فصل 20-2019 با این تیم قهرمان لالیگا شده است.

 

 

رئال مادرید در این فصل در نمیه نهایی چمپیونزلیگ برابر چلسی حذف شد و در حال یکه هواداران رئال در سراسر جهان به شدت ناراحت بودند و دیگر بازیکنان این تیم نیز با سرافکندگی راهی رختکن شده بودند، هازارد در پایان بازی درون زمین چمن به خوش و بش با کورت زوما و هم تیمی های سابقش پرداخت و خنده های او ورزشگاه را پر کرده بود. تصاویری که بازخوردی بسیار منفی در شبکه های اجتماعی داشت و پس از آن شکافی عمیق میان هازارد و هواداران رئال ایجاد شد و بسیاری خواهان فروش هر چه سریع تر او شدند.

 

رئال مادرید ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد قهرمانی چلسی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها