Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی دبیر حزب اراده ملت در خراسان رضوی گفت: با حجم رد صلاحیت‌هایی که اتفاق افتاده و تعداد کاندیدایی که به لحاظ حزبی داریم، عملا امکان ارائه لیست در انتخابات شوراهای شهر به لحاظ حزبی و تشکیلاتی از ما سلب شده است.

علی صابری در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت فعالیت حزب اراده ملت در انتخابات شوراهای شهر و روستای خراسان رضوی بیان کرد: به لحاظ‌ تشکیلاتی ما با نهاد اجماع‌ساز هماهنگ هستیم و اگر قرار بر لیست دادن باشد، ما در ذیل این نهاد لیست خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی از مجموع اعضای حزب ما هشت نفر در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کردند که تا کنون فقط یک نفر تایید صلاحیت شده است. 

دبیر حزب اراده ملت در خراسان رضوی ضمن بیان این عقیده که از نگاه ما جریان اصلاح‌طلبی تنها جریانی است رای و نظر عده زیادی از مردم را دارد، عنوان کرد: ولی در انتخابات‌ها جلب نظر مردم منوط به پارامترهای دیگری نیز هست که متاسفانه در حال حاضر این پارامترها برای ما مهیا نیستند تا بتوانیم وارد عرصه انتخابات شویم و رای و نظر مردم را جلب کنیم. 

وی در رابطه با عملکرد حزب اراده ملت در انتخابات شورای شهر اظهار کرد: ما افراد خود را تشویق به کاندیدا شدن در انتخابات کردیم و بنای ما حضور در انتخابات بود ولی با حجم رد صلاحیت‌هایی که اتفاق افتاده است و تعداد کاندیدایی که به لحاظ حزبی داریم، عملا امکان ارائه لیست در انتخابات شوراهای شهر به لحاظ حزبی و تشکیلاتی از ما سلب شده است و نمی‌توانیم کاندیداهای خود را وارد عرصه رقابت انتخاباتی کنیم، چرا که کاندیداهای ما قبل از ورود به این عرصه، حذف شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات شورای ششم انتخابات شوراهای شهر حزب اراده ملت لحاظ حزبی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت:‌ داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر، ظرفیت بسیار مناسبی برای پرورش شتر و شترداری دارد.

او افزود:‌ با توجه به اقلیم مناسب منطقه و پتانسیل‌های موجود، قطعاً امکان افزایش جمعیت شتر این شهرستان تا چند برابر وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد:‌ گسترش صنعت شترداری در داورزن، نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط است و با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش بارش‌ها، پرورش شتر در بین انواع دام‌ پرواری سبک و سنگین، راه مقرون به صرفه‌تری محسوب می شود.

خسروجردی بیان کرد: در وضعیت کنونی نیز امکان تهیه علوفه از منابعی چون ظرفیت علوفه‌ای خارشتر و نیز امکان چرا در بیابان‌های داورزن، برای این دام‌ها فراهم است.

او تصریح کرد:‌ تحقیقات علمی نشان داده شیر شتر دارای ارزش غذایی بسیاری است که می‌توان از آن فراورده‌های زیادی تولید کرده و با استفاده از همین پتانسیل، ثروت ایجاد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن تاکید کرد:‌ ایجاد مجتمع شترداری برای ساماندهی شترداری در داورزن، امری ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است