Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد در سال ۴۲ برنامه‌های بزرگداشت این دو مناسبت در همدان اعلام شد. - اخبار استانها -

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درهمدان، با بیان اینکه  امروز جهان تشنه تحقق تفکر امام خمینی(ره) و رهایی از چنگال مستکبران و جباران تاریخ است اظهار داشت: چهاردهم و پانزدهم خردادماه فرصت مناسبی برای تبیین دیدگاه امام خمینی(ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری در تداوم و بقای انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح نقش و جایگاه والای مردم در افکار امام خمینی (ره) افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خردادماه ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا عمل به سیره و وصایای الهی حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان درباره برنامه‌های تدارک دیده شده برای بزرگداشت 14 و 15 خرداد عنوان کرد: مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) به مدت سه روز قبل از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع و بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی(ره) همدان با حضور سخنرانان و مداحان کشوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:  برگزاری آیین بزرگداشت سالروز شهادت امام صادق(ع) و قیام 15 خرداد به مدت دو روز در حوزه علمیه همدان، حضور دسته‌های عزاداری چهارده خرداد در سطح شهر فضا سازی فرهنگی – تبلیغی شهری – نشست‌های بصیرتی با موضوع امام – مشارکت حداکثری اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، پخش ویژه برنامه‌های میزگردی و بصیرتی رسانه‌ای شبکه استانی درباره 14 و 15 خرداد و همچنین شهادت امام صادق (ع) در 9 شهرستان استان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این سه مناسبت است.

به گزارش تسنیم علاوه بر برنامه‌های اعلام شده همایش تبیین اندیشه‌های سیاسی- اجتماعی امام خمینی (ره) با حضور آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، محمدحسین قدیری ابیانه و حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان برگزار می‌شود.

همچنین امسال همانند سال‌های گذشته همزمان با 14 خرداد دسته عزدارای بسیجیان همدان روز جمعه ساعت 9:30 مقابل کانون بسیج همدان تجمع کرده و با حرکت به سمت پیاده راه امام (ره) اقدام به عزاداری می‌کنند.

دسته عزاداری بسیجیان و اقشار مختلف مردم از کانون بسیج جوانان به سمت چهارراه خواجه رشید، بلوار خواجه رشید، آرامگاه بوعلی و پیاده‌راه بوعلی حرکت می‌کند و تجمع انجام خواهد شد. سخنران تجمع عزاداران رحلت امام حجت‌الاسلام مصطفی رستمی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خواهد بود.

"مرثیه آفتاب" به مناسبت ایام رحلت امام خمینی(ره) از شبکه استانی اشراق پخش می‌شودفراخوان جشنواره «آرمان قدس و اندیشه امام خمینی» منتشر شد/ انعکاس پیروزی‌ مردم فلسطین در قالب هنرشرح کتیبۀ حدیثی در حسینیه امام خمینی(ره) / ثمرات رعایت حقوق متقابل بین زمامداران با مردم

لازم به ذکر است به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این برنامه‌ها نیز لازم است ضمن استفاده از ماسک، دیگر نکات بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خمینی ره برنامه ها رحلت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است