Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام قبلی دانشگاه الزهرا، فردا ۱۳ خرداد ماه آخرین مهلت ثبت‌نام مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال۱۴۰۰ این دانشگاه است.

به گزارش ایسنا،‌ بنا بر اعلام این دانشگاه، با توجه به شرایط خاص جامعه به دلیل شیوع کووید ۱۹ ، مرحله دوم آزمون دکتری دانشگاه الزهرا به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد لذا لازم است داوطلبان آمادگی و برنامه‌ریزی کامل برای شرکت در جلسات غیرحضوری مصاحبه را فراهم نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دوره‌های دکتری که شامل بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی است، تا پایان فردا ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند نسبت به تهیه و آماده سازی مدارک اعلام شده و انجام ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک و دریافت گواهی انجام ثبت نام اقدام نمایند.

زمان ثبت‌نام از داوطلبان، از روز چهارشنبه ۵ خرداد آغاز شده بود. همچنین، مصاحبه مجازی داوطلبان ۲۴ الی ۲۶ خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد. 

از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه الزهرا ارائه عکس، کارت ملی عکسدار یا صفحه اول شناسنامه، کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۰ سازمان سنجش آموزش کشور، کارنامه انتخاب رشته داوطلب و همچنین کاربرگ ثبت اطلاعات داوطلبان شرکت کننده در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری اعلام شده است.

همچنین، داوطلبان باید تصویر اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد، تصویر اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کارشناسی، تصویر اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کاردانی دارای معدل ،تصویر مدرک زبان مطابق جدول مورد تایید سازمان سنجش، گواهی سابقه تدریس در مراکز آموزش عالی با تایید معاون آموزشی دانشگاه، صفحه اول و چکیده مقالات چاپ شده علمی - پژوهشی مستخرج از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد یا مرتبط با رشته امتحانی در مجالت علمی،‌توصیه نامه علمی و مستندات مربوط به ترجمه یا تالیف کتب و ... را ارائه دهند.

دانشگاه الزهرا تاکید کرد که شرکت داوطلبان در این مرحله صرفا بر اساس اطلاعات و مدارک خوداظهاری آنان انجام میشود. لذا چنانچه داوطلبی واجد شرایط و ضوابط نباشد و یا هرگونه مغایرتی در اطلاعات و اصالت مدارک وی وجود داشته باشد، مسئولیت عواقب ناشی از آن برعهده داوطلب است و حتی در صورت قبولی، در هر مرحله‌ای از پذیرش و یا تحصیل، قبولی وی ملغی و به تحصیل وی خاتمه داده میشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا آزمون دکتری مرحله دوم آزمون دانشگاه الزهرا نیمه متمرکز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند

امتداد- موسسه اعتباری ملل از متقاضیان عضوریت در هیات مدیره درخواست کرد تا مدارک خود را به این موسسه تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، موسسه ملل با اشاره به انتخاب و تکمیل اعضای هیأت مدیره وفق ماده۶۱اساسنامه، اعلام کرد: اسامی سهامدارانی که داوطلب عضویت در هیأت مدیره موسسه هستند، برای تایید صلاحیت به بانک مرکزی اعلام و پس از تایید، برای رای گیری به مجمع معرفی می شوند.

بر این اساس، وملل از تمامی داوطلبان عضویت درهیأت مدیره که دارای شرایط احصا شده بر اساس ماده ۶۳ اساسنامه موسسه هستند دعوت کرده است تا حداکثر به مدت ۱۰ روز کاری با همراه داشتن مدارک ذیل به اداره سهام موسسه اعتباری ملل به نشانی تهران بزرگراه شهید همت شرق، خیابان شیرازجنوبی، نبش کوچه رضوان ساختمان موسسه اعتباری ملل طبقه چهارم مراجعه کنند.

تاییدیه کتبی دارندگان حداقل ۵ درصد سهام موسسه ملل، اصل و تصاویر شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم ثبت نام اعلام داوطلبی و ارائه مدارک مورد نیاز مندرج در فرم مذکور، مدارک الزم برای این ثبت نام خواهد بود.

بر این اساس، داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل برای آگاهی از شرایط عضویت در هیأت مدیره (مفاد ماده ۶۳ اساسنامه) می توانند به سامانه اطلاع رسانی ناشران (کدال) مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد