Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه کارخانه فرآوری دولومیت در نهاوند ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این پروژه اثربخش امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ظاهرپورمجاهد در بازدید از کارخانه دولومیت نهاوند از پیشرفت این پروژه ابراز رضایت کرد و گفت: کارخانه تولید مواد نسوز که از مشتقات سنگ دولومیت تولید می‌شود در نهاوند به همت شرکت شستا و با بیش۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی این طرح افزود: این واحد طبق برنامه ریزی صورت گرفته باید تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

پورمجاهد خاطرنشان کرد: پیمانکار این پروژه قول مساعد داده برای ۲۰۰نفر از جوانان نهاوندی به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال پایدار ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در ادامه سفر به نهاوند از یک واحد گاوداری ۱۲۰راسی شیرده در روستای توانه بازدید کرد.

 این پروژه چهار سال قبل که یکی از پروژه‌های راکد شهرستان بود، با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت مجدد به چرخه تولید و فعالیت بازگشت.

پورمجاهد گفت: این واحد با دریافت حدود ۲میلیارد و۸۵۰ میلیون تومان تسهیلات در حال فعالیت است. 

فرماندار نهاوند نیز در این بازدید از آمادگی فرمانداری برای رفع مشکلات تولید کنندگان این شهرستان خبر داد.

مراد ناصری تصریح کرد: با حمایت و پشتیبانی دولت چند طرح بزرگ صنعتی و تولیدی در نهاوند در حال اجراست که بهره برداری از آنها اقتصاد و اشتغال این منطقه را متحول می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان