Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون ۸۰ درصد از صحنه‌های مربوط به مجموعه تلویزیونی «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی جلوی دوربین رفته است.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تصویربرداری سریال جدید مرکز سیمافیلم با عنوان «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی همچنان ادامه دارد و گروه پس از ضبط صحنه‌های خارجی برای ادامه تصویربرداری در غرب تهران مستقر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکانس‌هایی از سریال در خارج از کشور تصویربرداری می‌شود که گروه در حال بررسی برای نهایی کردن کشور مقصد هستند. بنابر این گزارش، برخلاف آنچه از عنوان «طلاق» در ذهن متبادر می‌شود، این سریال به مسائل خانوادگی نمی‌پردازد و موضوع داستان درباره مسائل اجتماعی بحث‌برانگیز و یک درام سیاسی است که به مفاسد اقتصادی می‌پردازد. بر اساس داستان طرح شده در سریال به‌زودی نام اصلی سریال اعلام خواهد شد. این روز‌ها دکتر شاهین فرهنگ، مهرداد ضیایی، حمیدرضا هدایتی، فرید قبادی و علیرام نورایی به گروه بازیگران این مجموعه اضافه شدند و تدوین این سریال نیز به‌صورت همزمان در حال انجام است.

پیش‌بینی می‌شود تصویربرداری تا حدود چهار ماه دیگر به طول بینجامد.

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ابوالقاسم طالبی قلاده های طلا فساد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)



منبع:تی وی پلاس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معامله با قاچاقچی پرنده های شکاری در سریال نون خ ۵ (فیلم) انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم) پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • رجوع و روایت آتش بلاگری و سلبریتی شدن در روابط زن و شوهری
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد