Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا فدایی مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: میانگین مراجعه سالمندان برای تزریق واکسن ۵۰ تا ۶۰ درصد بوده است، بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر در استان اعم از یک دوز یا دو دوز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

او افزود:  فراخوان واکسن از طریق پیامک ادامه دارد و هنوز زمان مراجعه همه افراد در این گروه سنی نرسیده، نوبت‌دهی نشده و یا در زمان اعلام‌شده مراجعه نکرده‌اند، اما امیدواریم در روز‌های آینده تعداد بیشتری از سالمندان ۷۰ سال به بالا مراجعه و واکسن کرونا را تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان ادامه داد: طبق اطلاعاتی که داریم استقبال سالمندان از واکسن کرونا در سایر استان‌ها هم کمابیش به همین روال و شبیه اصفهان است، اما توصیه می‌کنم همه سالمندانی که در نوبت واکسن هستند به مراکز اعلام‌شده مراجعه کنند و فرصت را از دست ندهند، چون باوجود واکسن، اگر مراجعه نکنند و بعداً به بیماری مبتلا شوند جای افسوس خواهد داشت که از بیماری که می‌توانستند پیشگیری نکردند و دچار تبعات بعدی آن شدند.

فدایی  با تاکید بر اینکه  پوشش واکسیناسیون در بیشتر شهرستان‌های استان به‌ویژه در شهرستان‌های کوچک‌تر بهتر از اصفهان و  اقبال مردمی بیشتر بوده است گفت: عوارضی مثل درد محل تزریق، بدن درد موقت و تب گذرا گزارش شده، اما به خیر گذشته است و خوشبختانه تاکنون هیچ عارضه جدی نداشته‌ایم. روند واکسیناسیون ادامه دارد و هنوز تمام نشده است.

انتهای پیام/ی



منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون سالمندان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است