Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@22:44:08 GMT

اگر «همتی» جدی باشد!

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۶۱۱۲

اگر «همتی» جدی باشد!

برداشت من بیشتر این بود که مردم عادی البته خیلی به خود کاندیدها اصلا بها نمی دادند یا اصلا سابقه آنها را هم نمی دانستند ولی اصل رقابت برایشان بسیار جالب بود. پارامترهای ظاهری زیادی در انتخابات مد نظر جماعت عادی رای دهنده برای کاندیدها مطرح بود مثل خوش لباسی، خوش سیمایی، راستگویی، پرونده ای حداقل در ظاهر پاک البته با معیار های خودشان، تصاویری از خدمت سربازی و شرکت در جنگ یا دفاع از کشور، خانواده و بخصوص همیشه در کنار همسر دیده شدن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...  

بعدا با نگاه به انتخابات اخیر در بیشتر کشورهای دنیا تقریبا می شد نتیجه گرفت که حتی مثلا فرانسه یا انگلیس، استرالیا و زلاند نو و حتی کشور های بلوک شرق سابق نیز از این الگوها کم و بیش در انتخابات به کار گرفته و استفاده می کنند. لذا در یک کلام می شود این طور نتیجه گرفت که یا تمام  استراتژیست ها و مدیران انتخاباتی کاندیدها در دنیا،  الگوهای یکنواختی را برای کمپین خود مطالعه و بکار می برند ، یا مردم در اثر پروپگاندای پر سر و صدای امریکایی ها، الگو پذیر شده اند.

حال برای محاسبه و طراحی  یک کمپین تبلیغاتی موثر با این مقدمه و با توجه به اداب، سنن و  فرهنگ ایرانی-اسلامی تبلیغات یک کاندید با ٨٠ ملیون مخاطب با پارامترهای متفاوت و اثر بخشی موثر از جمله:

الف، از پاراگراف اول،  "اصل رقابت"
ب،  از پاراگراف دوم، " پارامترهای ظاهری"
پ، از پاراگراف سوم،  "یکنواختی الگوها"
ت، از همین پاراگرف،  " ایرانی-اسلامی"

حقیقتا می بایستی چگونه تعریف و طراحی شود تا نتیجه موثر و دلخواه کاندید و جماعت رای دهنده را یکجا تامین کند ؟
از نظر اینجاب آنچه در حال حاضر صورت می گیرد و به صورت کلاسیک در جریان است بسیار خسته کننده و نه تنها به کاندیدها کمکی نمی کند بلکه به خستگی مخاطبان نیز منجر می شود و نیاز مبرم به تحول دارد.
لذا خیلی مختصر بیان می کنم از دیدگاه استادی که در زمینه حداقل کردن خسارات، خطر و انواع ریسک ها ،و مدیریت بحران های حاصله از انها و تبدیل انها به موقعیت و فرصت های سازنده سالها تجربه دارد ! می توانم به جرائت بگویم با توجه به یادداشت قبل خود در اینجا
و با توجه به درک و استفاده از انبوه اطلاعاتی که در لابلای چهار بند فوق آوردم، اگر آقای همتی در تصمیم خود برای ریاست جمهوری جدی باشند، در همین زمان باقیمانده با طراحی و اجرای یک کمپین موفق، می توانند پیروز میدان باشند !

* استاد نمونه کشور در مهندسی سازه، زلزله و مدیریت بحران و بنیانگذار مقاوم سازی و مدیریت بحران در ایران

کد خبر 1521246

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه محلات با اشاره به توجه ویژه رهبری به اهمیت حوزه معاونت پرورشی در آموزش و پرورش، اظهار کرد: اگرچه آموزش از جایگاه مهمی برخوردار است اما حوزه پرورشی اهمیت بسیار بیشتری دارد. معاونت پرورشی باید مانع رواج آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان و فضای آموزشی شود.

وی با تاکید بر بیان نقاط مثبت و پیشرفت‌های کشور توسط دانش‌آموزان، ادامه داد: معلمان باید مسائل بنیادی کشور را برای دانش‌آموزان تبیین کرده و با ذکر پیشرفت‌ها، نقاط مثبت و چشم‌اندازهای شوق‌انگیز کشور، آنان را به آینده کشور امیدوار کرد و چنانچه این مهم تحقق یابد، تبلیغات دشمن علیه کشور خنثی خواهد شد.

امام جمعه محلات با اشاره به اهمیت پرورش هویت دانش‌آموز در کلام رهبری، افزود: باید علاوه بر علم‌آموزی، اعتماد به نفس و هویت دانش‌آموزان نیز تقویت شود چرا که این اقدام موجب ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان خواهد شد و معلمان باید به این مسائل نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه غزه را مساله اول جهان دانستند، تصریح کرد: تمام تلاش‌های صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و پشتیبان آنها این است که مساله غزه را از دستور کار افکار عمومی در دنیا خارج کنند اما این تلاش بی نتیجه ماند و باید تلاش استکبار جهانی برای فراموشی این موضوع خنثی شود.

حجت الاسلام ربانی گفت: برخورد دولت‌های غربی با دانشجویان معترض نشانه این است که استکبار جهانی با صهیونیست‌ها در جنایت علیه مردم غزه همدست است.

وی با اشاره به حوادث سال ۱۴۰۱ کشور، اظهار کرد: جبهه استکبار با هجمه شدید رسانه‌ای و فریب جوانان ما، آنها را به خیابان کشانده و دست به اغتشاش، تخریب، کشتن و کشته‌سازی زده و جوانان، بسیجیان و پلیس ما را به شهادت رساندند اما اگر برخوردی با اغتشاشگران انجام می‌شد، جنجال رسانه‌ای به راه می‌انداختند.

امام جمعه محلات با اشاره به اعتراضات دانشجویان در سراسر جهان به اقدامات دولت‌های استکباری در غزه، ادامه داد: در این جریانات، دانشجویان مخالفت زبانی کرده و دست به هیچ تخریبی نزدند و تنها اسرائیل را به خاطر جنایاتش محکوم کرده و دولت آمریکا را زیر سوال برده‌اند اما این برخوردها نشان می‌دهد که امریکایی‌ها همدست اسرائیل در این جنایت هستند.

وی افزود: عادی سازان روابط مزدوران آمریکا در منطقه که تحت تأثیر فشارهای بسیار انجام می‌شود، دردی از رژیم صهیونیستی دوا نکرده و کمکی به اسرائیل برای خروج از این منجلابی که در آن گرفتار شده است، نمی‌کند.

امام جمعه محلات گفت: برخی همچنان به دنبال مذاکره با آمریکا هستند درحالیکه مذاکره با آمریکا، هیچ مشکلی از کشورها را برطرف نکرده است.

کد خبر 6095704

دیگر خبرها

  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟