Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، با حضور مهدی ترابی و شهریار مغانلو آمار گلزنی پرسپولیس افزایش یافته است.

نگاهی به آمار گلزنان پرسپولیس نشان می دهد از ابتدای رقابت‌های لیگ جاری، ۱۴ بازیکن برای پرسپولیس گلزنی کرده اند. گلزنی ۱۴ بازیکن یعنی این که دو سوم نفرات تیم موفق به گل زنی شده اند که آمار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم در حالی که ۳ مهاجم اصلی پرسپولیس در ۵ بازی اخیر این تیم نام خود را در لیست گلزنان ثبت کرده اند.

بد نیست بدانید تیم پرسپولیس از بازی با مس نوین کرمان، مهدی ترابی و شهریار مغانلو را به مجموعه تیمی خود اضافه کرد. از زمان اضافه شدن این ۲ بازیکن و پس از چند بازی با بازگشت عیسی، روند گلزنی پرسپولیس، تغییر عجیبی داشت.

پرسپولیس از شروع این فصل در رقایت های مختلف، ۳۲ بازی انجام داد که در جریان آن ۵۳ گل به ثمر رسانده است. این در حالی است که پرسپولیس در ۱۴ بازی پس از آمدن ترابی و مغانلو ۲۹ گل زده تا در واقع حدود ۵۵ درصد گل‌ها در بازی‌های اخیر به ثمر رسیده باشد.

آماری که می تواند راه پرسپولیس را برای کسب عنوان پنجمین قهرمانی متوالی هموارتر کرده و تعداد گل زده این تیم را در رقابت با سپاهانی که خوب گل می زند را افزایش دهد. به هر روی تعطیلی لیگ فرصت بیشتری را در اختیار عیسی و شهریار و همین طور مهدی ترابی قرار می دهد تا با هماهنگی بالاتر در رقابت های پیش رو زهردار تر از قبل باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی ترابی شهریار مغانلو پرسپولیس پرسپولیس شهریار مغانلو مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

در این برنامه که همه نفرات در دسترس کادر فنی بودند و مصدومی نداشت، سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند. گروه بازیکنانی که در ترکیب اصلی مصاف با نساجی حضور داشت زیر نظر مربی بدنساز به ریکاوری پرداخت و سایر نفرات، پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال را به مدت 75 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به انجام رساندند.

در پایان این تمرین، تعدادی از بازیکنان هم تمرین شوتزنی داشتند. پرسپولیس پس از پیروزی مهم برابر نساجی خود را آماده بازی بعدی خود برابر هوادار تهران می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید