Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجم شعاع با اشاره به اینکه کسانی می توانند راه امام راحل را ادامه دهند که آلوده مظاهر دنیا نشده باشند؛ گفت: امام مقابل کسانی که قصدعقب نگه داشتن ملت را داشتند؛ ایستادگی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم شعاع، چهارشنبه(۱۲ خرداد) در نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد گفت: همه مناسبات جهانی تحت تاثیر قیام امام راحل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه امام، آرزوی ائمه و همه علمای بزرگ در طول تاریخ را برای تشکیل حکومت اسلامی  برآورده کرد؛ افزود: انقلاب با حمایت و حضور مردم و تقدیم شهدای زیاد و افرادی که سختی های زیادی تحمل کردند به پیروزی رسید.

 



وی به همین دلیل سخن گفتن درباره امام را کار سختی دانست و تصریح کرد: اما همه باید به میزان توان خود در معرفی شخصیت امام به ویژه به نسل جوان و نوجوان تلاش کنیم.

 



انجم شعاع با اشاره به ظلم ستیزی و استکبارستیزی امام راحل اظهار کرد: امام در برابر کسانی که می خواستند ملت را عقب نگه دارند ایستادگی کرد و طرفدار مستضعفین و محرومین بود لذا ایام سالگرد ارتحال امام فرصتی است تا به انحاء مختلف به معرفی ایشان بپردازیم.

 



وی شخصیت امام راحل را به ویژه از حیث اندیشه های ناب اسلامی؛ سبک زندگی اسلامی- قرآنی؛ شخصیت علمی و عرفانی؛ سیر و سلوک و دعا و راز و نیاز و گریه و نمازشب و....برای پژوهشگران و مقاله نویسان مورد تاکید قرار داد.
 

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: کسانی درباره امام می توانند کار کنند و راهش را ادامه دهند که به مظاهر این دنیا آلوده نشده باشند زیرا خیلی ها در مسیر امام و انقلاب بودند اما مدتی بعد فاصله گرفتند لذا کسانی که می خواهند در مسیر امام باشند باید اهداف و آرمان های ایشان را دنبال کنند.
 

 


وی گفت: یکی از اهداف امام قوی شدن و پیشرفت حکومت اسلامی بود و اگر بخواهیم حق امام را ادا کنیم وظیفه داریم برای حضور حداکثری در انتخابات کار کنیم زیرا از اول انقلاب تاکنون انچه باعث استمرار انقلاب شده حضور مردم است که در انتخابات پیش رو با توجه به نارضایتی مردم به دلیل مسائل اقتصادی که منجر به تلاش بیشتر دشمن شده؛ باید برای مشارکت حداکثری کار کنیم.

 



این نشست با اعلام جزییات ویژه برنامه های سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد پایان یافت.
 


برنامه های مذکور متعاقبا" منتشر می شود.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های سالروز ارتحال حضرت امام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان نشست خبری امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رسالت کمیته امداد خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه است تا طعم شیرین خدمت بی‌منت را بچشند.

وی افزود: همواره به وجود کمیته امداد و برنامه‌های حمایتی و تنوع خدمات آن افتخار می‌کنیم و این نهاد ارزشمند مایه فخر و مباهات همه ما است.

حجت‌الاسلام باوقار بیان کرد: در کنار دعا برای کارگزاران این مجموعه ارزشی، همواره به خدمت‌گذاران صدیق سنگر رفع مشکلات محرومان به ویژه در نهاد کمیته امداد، غبطه می‌خوریم و امیدواریم اجر و پاداش آنها بی‌انتها باشد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: امام راحل (ره) با اخلاصی تمام و باور و اعتقاد عمیق، در سال ۵۷ دستور شکل‌گیری کمیته امداد را داد تا این نهاد بتواند خادمی لایق و شایسته برای محرومان و نیازمندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت این نهاد را مرهون نفس پاک امام و اخلاص بنیانگذار کبیر انقلاب می‌دانیم و در عرصه محرومیت زدایی به ویژه توانمندسازی، اشتغال‌زایی، تامین مسکن و رفع نیازمندی موردی گروه‌های آسیب‌پذیر، فعالیت کمیته امداد بی‌نظیر بوده است.

باوقار افزود: فعالیت‌های خوبی را در سال گذشته در شهرستان مشگین شهر به همت و همراهی کمیته امداد شاهد بودیم و باید این فعالیت‌ها به صورت موثر و روشنگرانه تبیین و تشریح شود.

کد خبر 6087033

دیگر خبرها

  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز