Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@20:25:05 GMT

سرعت بالای پراید باعث واژگونی وانت پیکان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۶۲۳۲

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه وانت به علت برخورد یکدستگاه پراید بعلت سرعت زیاد پراید و مصدوم شدن رانندگان هر دو وسیله در این حادثه خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب محمد باقرپور در خصوص این خبر گفت: ساعت ۰۸:۰۰ در مسیر جنوب به شمال آزادگان پل لشگری یک دستگاه سواری پرایدی که با سرعت در این محدوده در حال تردد بوده به شدت با وانت پیکان از همه جا بی خبر برخورد می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شدت این حادثه به حدی بوده است که وانت پیکان واژگون شده و خود سواری پراید نیز پس از طی مسافتی کوتاه در همان محل واژگون می‌گردد.
باقرپور عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.   بیشتر بخوانید: تصادف شدید کامیونت با سمند در بلوار سعادت آباد
وی گفت: با حضور جرثقیل راهور در موقعیت تصادف، وانت و پراید جا به جا و به کنار راه منتقل گردیده و ترافیک به حالت عادی بازگشت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس مصدومان این حادثه که راننده وانت و راننده پراید بودند، پس از معاینه سرپایی، به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافت.
مومنی از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از خوردن و آشامیدن و حرکاتی که حواس آنان را از رانندگی پرت می‌کند جدا خودداری نمایند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور تصادف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403

  به گزارش پارس نیوز ، جریمه رانندگی در سال 1403 با افزایش 5 برابری نسبت به سال گذشته مواجه شده است. به گفته پلیس راهور دلیل افزایش شدید جریمه رانندگی ، جلوگیری از کاهش میزان حوادث جاده ای است. در این بین پرداخت جریمه رانندگی تا مهلت تعیین شده می تواند از دو برگی شدن آن جلوگیری کند. در این رابطه امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق "پلیس من" فراهم شد.

 رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

منبع : ترفند باز

 

 

 

دیگر خبرها

  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است