Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@11:29:53 GMT

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۶۲۶۱

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

سفارشات فروش سهام ۴ هزار و ۲۰میلیارد تومان می‌رسد. «انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۶.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۴۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۲۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۲۸۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «بنو» و «سمگا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده بیش از ۲۱۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «غکورش»، «برکت» و «وسپهر» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۲۰میلیارد تومان (۸۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۹۰میلیارد تومان (۲۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۲۳نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۶.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۳۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین آلات و تجهیزات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۲۵میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود نداشت.

این جدول حدود ۲۵درصد از چهار هزار و ۷۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۶۳۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۷۵۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۳۹۵میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع:اقتصادآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین بورس بازار بورس بورس تهران شاخص بورس اخبار بورس فرابورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری خرید و فروش حجم صف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»

سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب در ۷۶۱ هزار سانس بود که توانست ۴۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۲۳۲ هزار بلیط به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۱۴۸ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان بفروشد و در هفته اول اردیبهشت ماه در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد‌.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۹۵ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۹۸ هزار مخاطب شد و توانست پنج میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۳۲ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول